Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Poikkeuksellinen olis kuva khaddista vaatteet päällä :D Seuraan häntä instassa. Vähän järkeillyt että pitäis tehä hänestä emäntä.

Poikkeuksellinen olis kuva khaddista vaatteet päällä :D Seuraan häntä instassa. Vähän järkeillyt että pitäis tehä hänestä emäntä.
Khaddi saa sladdiin vipinää?

Khaddi saa sladdiin vipinää?
Khaddilla on sladdi, se oma sladdi on.
Minulla on sladdi, se oma sladdi on.
Ai ai muita, muilla ei ole sladdia,
mutta meidän Khaddilla minun sladdi on.

Minun sladdi kasvaa kuin suuri honkapuu.
Muillakin on sladdi, vaan ei kasva kuin honkapuu,
mutta minun sladdi kasvaa kuin honkapuu.

Suuressa sladdissa on kypärä palomiehen.
Khaddi laittaa kypärän joka paikkaan,
mutta sladdissa on kypärä palomiehen.

Minulla on kaksi suurta kiveä on.
Khaddin pesässä voi käydä kymmenen munaa kesässä,
vaan minulla kaksi suurta kiveä on.

Eipäs pojat pääsekään pesään korkeaan.
Isoveli uhmaa ja aikoo tehdä tuhmaa,
mut' eipäs pojat pääsekään pesään korkeaan.

Jahha palkankorotus tuli, pari hunttia 😄 kiloa pyysin, eli vittuiluhan tämä. Ei sinänsä haittaa tosi tyytyväinen olen tähänkin. Aika optimaalinen työmäärä/vaativuus - palkka suhde.

Aika optimaalinen työmäärä/vaativuus - palkka suhde.

Tämä se on itsellänikin haussa. No aikalailla saa terveyskeskusläärin palkkaa nokan kaivelusta ja piereskelystä, kun ollaan täällä asiakkaan luona. Tulevaisuudessa täytyy saada senverran pääomatuloa, että on sama nettoansio kotitoimistolla viisastelusta.

Tämä se on itsellänikin haussa. No aikalailla saa terveyskeskusläärin palkkaa nokan kaivelusta ja piereskelystä, kun ollaan täällä asiakkaan luona. Tulevaisuudessa täytyy saada senverran pääomatuloa, että on sama nettoansio kotitoimistolla viisastelusta.

Tuollaista ligua saan itekki, mutta kotoota etätöissä viisastelusta, n. 6h per päivä. Varmaan 90% ollu laskutettavaa ny, tarttis pudottaa viiteenkymppiin ja tehdä kehityshankkeita toinen puoli. Ens kesänä voi olla että meen vaihtelun vuoksi eräälle työmaalle. Sais päivärahat ja kilsat sun muut tohon päälle, mutta silti ilman reissua eli illat kotona. Sais toimintarahaa vähäsen.

Ei tällä kuuhun mennä kun vaimo ollu 6 vuotta hoitovapaalla ja ite maksellu 200m2 lämmintä tilaa + kaks autoa ja kaks skidiä ja kaik muut. Emännän pitäis töihin mennä alkuvuodesta niin roimasti lisääntyy perheen tulot vaikkei hän hirmuligua teekkään.

Tuollaista ligua saan itekki, mutta kotoota etätöissä viisastelusta, n. 6h per päivä. Varmaan 90% ollu laskutettavaa ny, tarttis pudottaa viiteenkymppiin ja tehdä kehityshankkeita toinen puoli. Ens kesänä voi olla että meen vaihtelun vuoksi eräälle työmaalle. Sais päivärahat ja kilsat sun muut tohon päälle, mutta silti ilman reissua eli illat kotona. Sais toimintarahaa vähäsen.

Ei tällä kuuhun mennä kun vaimo ollu 6 vuotta hoitovapaalla ja ite maksellu 200m2 lämmintä tilaa + kaks autoa ja kaks skidiä ja kaik muut. Emännän pitäis töihin mennä alkuvuodesta niin roimasti lisääntyy perheen tulot vaikkei hän hirmuligua teekkään.
Sama kuvio meillä vaan puoltoista vuotta olis vielä rouvan töiden aloitukseen.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
pyyhkii_kella_on_paperia.jpg

Eilinen provinssipäivä meni ihan rekkalesbon näkösenä. Jos tänään pistää hameen päälle niin ei varmaan oo niin kauheet lesbovibat sitte…

Ensi viikolla ilmeisesti loppuvat nämä elämän pilaavat helteet 😃
Tulee normaali suomalainen ja isänmaallinen kesäsää! Toivottavasti paljon ukkosta ja sadetta. Paitsi ei vielä maanantai-iltana, koska Northern Kings laulaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom