Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko paljon päivitetty? Pitääköhän lukea joskus uudestaan.
Ainakin alussa osittain samoja juttuja kuin ensimmäisessä versiossa mutta se mikä näin alussa on ollut kiva, on ekan kirjan lukijoiden omat tarinat: siis kun ovat tunnistaneet omassa elämässään jonkun tekevän jotain koska on syntynyt tiedostamaton sosiaalinen sopimus/odotusarvo, ovat kirjoittaneet ko. tapahtumasta kirjailijalle. Näitä on kiva kuunnella. Ja muutenkin, ainakin muistaakseni, on hieman erilainen sisältö kuin ekassa kirjassa. Toki kuten alkusanoissa sanottiin, on sosiaalipsykologinen ymmärryskin kasvanut sitten ensimmäisen kirjan.

Mutta pitää sanoa, että on kyllä huonosti luettu. Kuuntelen yleensä 1.3-1.5x nopeudella mutta tämä on luettu sanoja välillä ”nielaisten” ja tahattomasti ”kuiskaten” niin, etten välillä tiedä auttaisiko nopeuden laskeminen vai lisävolume ja sitten ei kumpikaan. Kiinnostaa kuitenkin niin paljon, että kuuntelen koko kirjan. Kesto +20 h.

@Joxuz Minä + 6

@TJJ viimeistäpäivää!

#näkyy

387A1245-600F-4273-980F-71015650D0E4.webp

Kumman paljon leviämmältä näyttää tuo Span varikkosuora telkkarista kuin tuulilasin läpi katsottuna.

Kävi naisellinen versio vähän samasta ja tuli tämä viesti vielä mieleen, niin siinäpä sitte aikani hirnuin ennenku sain keräiltyä itteni jatkamaan, mutta loput meni kyllä aika reisille.
Se tunne kun on niin epäsovelias olo että naurattaa. Taisi olla siellä melko topakka jalkatreeni kaikesta päätellen. 😁

Kaupasta haettu irtokarkit ja jäätelöä penkkiurheiluevääksi! Ajoitus täydellinen. Yksi ortospede bongasi mut kaupassa, onneksi olin pukeutunut ns. urheilullisesti. Tasoitti ehkä ostoksien antamaa vaikutelmaa.

Nyt kun asiaa mietin, ja pelkkä vaiheen kolme ajatteleminen saa kädet tärisemään niin jos minä joskus sen vaiheen pystyisin suorittamaan niin en mä kohtaa kahdeksan sen jälken pystyisi esittämään, enkä kohdan neljä vaikeasti sanottavia sanoja, kyllä ehdoton maksimi suoritus siinä fyysisessä kunnossa on "moi" ja juosta äkkiä karkuun

Nyt keksin sulle sopivan konstin. Kirjoita sellaisia pikku lappuja missä on jokin sopiva ehdotus ja anna se kiinnostavalle naiselle. Ei tarvi puhua mitään ja nainen tietää että olet kiinnostunut.

Siinä se, ensin nalkutetaan kun et auta kotitöissä ja kun yrität auttaa niin nalkutetaan kahta kauhiammin.
No kyllä tämä vähän nyt hävettää, asiasta on sanottu riittävän selkeästi jopa miehen mittapuulla: "Anna minä pesen pyykit. Ja jos silti peset, niin ÄLÄ pese mun rintsikoita, ÄLÄKÄ varsinkaan laita niitä kuivausrumpuun!"

Back
Ylös Bottom