Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kylläpä on taas kiva ajella leveäpyöräisellä fillarilla. Kapean kumin ajelijat (joita ei montaa näkynyt) katsovat kateellisena.

Olen siirtynyt varasijalta 2 varasijalle 1 tämän päivän gymivuoroissa. 😒
Crossfitissä on ollut aina systeemi jossa on automaattisesti jollain varasijalla jos tunti täynnä, parhaillaan saattoi olla joku 8 odottamassa ja usein silti itse tunti vajaa kun jengi peruutti. Luonnollisesti ihan viime tipalla.

crossfittaajat on ihan sikoja, huonoja jonottajia ja esimerkkejä
Peruutus pitää tehdä vähintään 2 tuntia ennen tunnin alkua tai sitä ei pysty enää perumaan, joillain saleilla ollut käytössä jos ruuhkaisille tunneille ei tulekkaan niin saa viikon banaania perseilystä.
Kävi tuollakin eräänkin kerran että fb-ryhmässä huuteli joku ettei pääse tunnille ja eka jonossa olija voi mennä tilalle.
Selitykset luonnollisesti kansainvälistä huippuluokkaa miksei pääse.

Kylläpä on taas kiva ajella leveäpyöräisellä fillarilla. Kapean kumin ajelijat (joita ei montaa näkynyt) katsovat kateellisena.
Minä olisin pärjännyt kapeallakin gummilla.

Hienoja aikoja. Osa matkasta kuivaa asfalttia, osa aurattua jääbaanaa. (ja osa tietenkin märkää sepeliä)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Minä olisin pärjännyt kapeallakin gummilla.

Hienoja aikoja. Osa matkasta kuivaa asfalttia, osa aurattua jääbaanaa. (ja osa tietenkin märkää sepeliä)
Meillä paksua pehmeää sohjoa ja isoja lätäköitä.

Nopeasti helähti 50000 allekirjoitusta.

No niin minulle on varattu varasija, en voi enää perua varasijaani. Kait sitä vois tuonne kohta löntystellä, josko joku olis jääny menemättä. Jos ei, niin ainakin pienin iltakävely siitä sitten.

Mitenkähän sitten huoltovarmuus kun lopulta suurin osa ajaa sähköllä?
PV aina soittaa naapurille että älkää nyt hyökätkö ladataan ensin nuo ottoajoneuvot että päästään ees karkuun.

Mitenkähän sitten huoltovarmuus kun lopulta suurin osa ajaa sähköllä?
PV aina soittaa naapurille että älkää nyt hyökätkö ladataan ensin nuo ottoajoneuvot että päästään ees karkuun.

Ei niin tarkkaa onko sähköverkko ylhäällä just tuolla hetkellä. Tai no ehkä on että itte vaihtoprosessi toimii. Jotenki pikkusen hymyilyttää että tuo on "aikaa säästävää ja tehokasta" toimintaa. Väh. kaks kertaa useemmin tonne ku bensapumpulle ja bensapumpulla menee 8 min ainoastaan jos avaimet tipahtaa kaivoon. =D

View: https://www.youtube.com/watch?v=4bahXXZ6Lxs

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom