Siitä touhusta on paljon kirjoitettu, kun natsien viestejä laskettiin auki yrityksen ja erehdyksen menetelmillä.
Mulle Alan Turing voi olla jopa kovempi ukko kuin Tesla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä touhusta on paljon kirjoitettu, kun natsien viestejä laskettiin auki yrityksen ja erehdyksen menetelmillä.
Myös John Von Neuman & hänen tutkimusryhmänsä/väitöskirjaopiskelijat on täynnä kiven kovia heppuja. Ja muutama nainenkin joukossa. Kaunis sellainen.Mulle Alan Turing voi olla jopa kovempi ukko kuin Tesla.
Crossfitissä on ollut aina systeemi jossa on automaattisesti jollain varasijalla jos tunti täynnä, parhaillaan saattoi olla joku 8 odottamassa ja usein silti itse tunti vajaa kun jengi peruutti. Luonnollisesti ihan viime tipalla.Olen siirtynyt varasijalta 2 varasijalle 1 tämän päivän gymivuoroissa.![]()
crossfittaajat on ihan sikoja, huonoja jonottajia ja esimerkkejäCrossfitissä on ollut aina systeemi jossa on automaattisesti jollain varasijalla jos tunti täynnä, parhaillaan saattoi olla joku 8 odottamassa ja usein silti itse tunti vajaa kun jengi peruutti. Luonnollisesti ihan viime tipalla.
Peruutus pitää tehdä vähintään 2 tuntia ennen tunnin alkua tai sitä ei pysty enää perumaan, joillain saleilla ollut käytössä jos ruuhkaisille tunneille ei tulekkaan niin saa viikon banaania perseilystä.crossfittaajat on ihan sikoja, huonoja jonottajia ja esimerkkejä
Olis ollu hupaisaa jos tuo olisi kosahtanut jonkkaan heti nousussa.
Minä olisin pärjännyt kapeallakin gummilla.Kylläpä on taas kiva ajella leveäpyöräisellä fillarilla. Kapean kumin ajelijat (joita ei montaa näkynyt) katsovat kateellisena.
Meillä paksua pehmeää sohjoa ja isoja lätäköitä.Minä olisin pärjännyt kapeallakin gummilla.
Hienoja aikoja. Osa matkasta kuivaa asfalttia, osa aurattua jääbaanaa. (ja osa tietenkin märkää sepeliä)
Se on paksurengasmiehen keli se. Hymyssä suin poljeskella meneen, kun isoin osa soutaa ja huopaa.Meillä paksua pehmeää sohjoa ja isoja lätäköitä.
Henkilökohtainen suosikkini on vähemmän tunnettu kotimainen Eric Tigerstedt.Mulle Alan Turing voi olla jopa kovempi ukko kuin Tesla.
Mitenkähän sitten huoltovarmuus kun lopulta suurin osa ajaa sähköllä?
PV aina soittaa naapurille että älkää nyt hyökätkö ladataan ensin nuo ottoajoneuvot että päästään ees karkuun.