Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkotoiston Itä-Intian kauppakomppanian Balin ulkomaankirjeenvaihtaja @fluid power tietänee tämänhetkisen käytännön parhaiten.
Eräs työkaveri menee myös Indoihin piakkoin.
Itse olen suomessa tällähetkellä.
Ja kyllä riipoo, kun ei pääse kaukaisiin maihin.

Pitää olla KITAS ja Jakartaan saapuessa 5pv karanteenia ja PCR testi päälle mun ymmärtääkseni. Olen ollut viimeksi ulkona Indosta 2019 joulukuussa niin ei ole omakohtaista kokemusta

Ehkä vielä tulee se kaunis päivä kun minäkin saan rehellisesti kertoa ettei se kuva minun selässäni ole Chaplin.

Meillä puhuttiin safety palaverissa, että pitää saada uniformuihin tägit mitkä näyttää jos on altistunut kaasuille. Saksalainen sanoi, että me ollaan kokeiltu tota Saksassa

Nyt muistan miksi en ota puudutusta hammaslääkärissä.

Puolinaamaa kateissa ja kärsimättä jää hetken vihlonta. Tämä se vasta vittumaista on, kun kieli vetää omaa rallia suussa. Poraamisen vihlonta kun ei kauaa kestä ilman puudutusta.

Siitä onkin jo vierähtänyt hyvä tovi kun täällä on viimeksi ollut aiheena Kolmas Valtakunta.

View: https://youtu.be/j0mOA1KAZME

Suosittelen!

Sitten apua. Valtakirja.

Pitäisi kuulemma tehdä sellainen tuntemattomalle sedälle, jotta hän voi hoitaa tuntemattoman biologisen isäni hautajaisjärjestelyt, kunhan aika koittaa. Kuinka virallinen tuollaisen paperin on oltava? Eikö pelkkä textari riittäisi? Pitäisikö se toimittaa sedälle vai isän viralliselle edunvalvojalle?

Nyt muistan miksi en ota puudutusta hammaslääkärissä.

Puolinaamaa kateissa ja kärsimättä jää hetken vihlonta. Tämä se vasta vittumaista on, kun kieli vetää omaa rallia suussa. Poraamisen vihlonta kun ei kauaa kestä ilman puudutusta.
Minä en ota siksi että tuntee helpommin jos paikka on korkea, ei tartte sitte myöhemmin käydä hiotuttamassa paikkaa matalammaksi.

Tämä se vasta vittumaista on, kun kieli vetää omaa rallia suussa.
Äijä pisti tästä someen videon. Linkkaan tänne:

8E9D21C1113D096CDC0E258D0429F6F435ADE56C

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Minä en ota siksi että tuntee helpommin jos paikka on korkea, ei tartte sitte myöhemmin käydä hiotuttamassa paikkaa matalammaksi.
Tätä juuri mietin siinä makoillessa, että nythän en tuotakaan huomaa. Aina on ollut fiksaamista enemmän tai vähemmän omasta pyynnöstä. Veikkaan jo nyt, että jäi koholle kun hieman tunnen jotain.

Vituiks män.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom