Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta se ei vakuuta kotiväkeä.

Olempa tainnut 20 kertaa tuonkin välin lentää ja ei ole yhtään ikävä lentokoneeseen nuokkumaan.
Singaporeen on ikävä.
Outoa on että minä en ole Singaporen kautta menny kun pari kertaa vaikka muutaman kerran alueella lomaillu.

Jäsen D voisi ponnistaa naisoletetun huumorintajun.

my-food-shits-on-your-food-1-1.jpg

Joojoo, vegaani vs vege..

Ensimmäinen kerta elämässä, kun käteiselle sanottiin nou ja pyydettiin kortti esiin.

Onneksenne olen monen alan mies.

Koskakohan vaaditaan oravan nahkoja. Opus parkitsemiseen kyllä on, ikinä en tosin ole parkinnut nahkaa. Suolaan voin pistää, säilyvät sitten edes.

Voiko yrittäjä vaatia korttia lain ja mukaan. Onko hällä siis oikeus evätä käteinen? Miten menee pykälien mukaan.

Tulipahan tehtyä winukan uudelleen asennus. Olipahan taas paska kokemus. Se uudelleen säätämisen ilo on jotain eeppistä. Varsinkin kun meni kuvittelemaan, et uudelleen asennuksessa microsoftin lupausten mukaisesti olisi uusin build. Ei ollut, sai säätää toisin sanoen x 2. Noh, nyt on puhdas win 10 ilman cortanaa, edgeä ja telemetriaa. Nevö ögen, se on seuraavaksi kyl puhdas Linux Mint kun aika koittaa.

Singaporesta vielä.
Jos lennätte Finskillä, niin lentokentän uudelta huippuhienolta ostarilta Juuvelista löytyy early package drop vesiputouksen vierestä. On ollut iso ongelma aikaisemmin, kun matkatavaroita ei ole saanut sisään, kuin 3 tuntia ennen lähtöä joka on keskiyöllä.

Kun kamat saa jätettyä aamupäivällä, ehtii hyvin käymään day spassa tai muissa hienoissa virkistäytymislaitoksissa kylillä lentoa odotellessa.

Ompa muuten nätti lentoemo tällä lennolla. Pitää muistaa kiitellä lähtiessä loistavista kyydeistä. 🙈😂

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Singaporesta vielä.
Jos lennätte Finskillä, niin lentokentän uudelta huippuhienolta ostarilta Juuvelista löytyy early package drop vesiputouksen vierestä. On ollut iso ongelma aikaisemmin, kun matkatavaroita ei ole saanut sisään, kuin 3 tuntia ennen lähtöä joka on keskiyöllä.

Kun kamat saa jätettyä aamupäivällä, ehtii hyvin käymään day spassa tai muissa hienoissa virkistäytymislaitoksissa kylillä lentoa odotellessa.

Ompa muuten nätti lentoemo tällä lennolla. Pitää muistaa kiitellä lähtiessä loistavista kyydeistä. 🙈😂
Hong kongissa oli keskustan juna-asemalla muistaakseni palvelu, ei tarvinnu edes kentälle mennä.

Ja en ole rakentamassa laitosta.

Se renkaansulatuslaitos oli vaan ihan kuivatislaamo. Tuttua juttua 7-luokan fyken tunnilta, kun todisteltiin tupakan vaaroista.
Senverran täytyy kehua, että olen ollut starttaamassa eräitä maailman suurinpia häkäpönttöjä.

Sanna Marin yrittää kai pakkokeinoin puhdistaa mun rasvamaksan, kun olutta ei saa kentältä tai koneesta. Järkyttävää. Jos oltaisiin Saksassa, niin pääministeri joutuisi tälläisesta kolttosesta valtakunnanoikeuteen.

Singaporesta vielä.

Jonkun sortin huolto/käyttöönotto insenjöörihommiako teet, länsimaisille vehkeille mitä ei paikallisten vastuulle voi jättää? Ihmettelen vaan kun noin paljon työlentoja korona-aikana, et mitään perus myyntimies tai suorittavia hommia ei varmaan tehdä nuin paljoa on-site tässä ajassa?
Thaikkumaassahan ne karanteenit, Singaporessa ilmeisesti ei? Pääsiskö sinne ihan lomamatkalle?
Piti nimittäin lähteä se Singapuran hiano hotelli kattomaan ja vähän ympäriinsä, mutta sitten korona.

Se renkaansulatuslaitos oli vaan ihan kuivatislaamo. Tuttua juttua 7-luokan fyken tunnilta, kun todisteltiin tupakan vaaroista.
Senverran täytyy kehua, että olen ollut starttaamassa eräitä maailman suurinpia häkäpönttöjä.

Sanna Marin yrittää kai pakkokeinoin puhdistaa mun rasvamaksan, kun olutta ei saa kentältä tai koneesta. Järkyttävää.
Ahaa, kiitos tästä tiedosta.

Luin jostain sellaisenkin teorian että tuolla FT-menetelmällä voitaisiin tuottaa turpeesta dieseliä. Ja vieäpä ihan järkevästi.

Ahaa, kiitos tästä tiedosta.

Luin jostain sellaisenkin teorian että tuolla FT-menetelmällä voitaisiin tuottaa turpeesta dieseliä. Ja vieäpä ihan järkevästi.
Polttoaineita voidaan tuottaa lähes mistä vaan missä on hiiltä, toki se järkevyys konteksti on taas toinen juttu.
Mutta täällä kotosuomessa on mun mielestä koelaitos missä tuotetaan savupiipun co2 päästöistä polttoainetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom