Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kalhiita vain

mutta on kyllä joka pennin arvoinen, niin miellyttävä päällä ettei tekisi mitään muuta päällä pitääkkään, välillä vaihtelunvuoksi on pitäny pitää jotain muuta
on kyllä niin hieno materiaali, ei ole ikinä kuuma eikä kylmä

tilasin samalla muitakin satarosenttisia tuotteita

Olen gaykalla on the rocksissa.
Juutuupin välittämänä.

61455BC0-2D11-4E9E-93A5-E6489CAF5D36.jpeg

siitä
"äärimmäisiin pakkasolosuhteisiin, eränkäyntiin ja ulkotöihin"

Mikä näistä oli käyttötarkoitus sun kuvassa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mikä näistä oli käyttötarkoitus sun kuvassa?

eikö se jonkinlaista eränkäyntiä ole, ku NAISia ollaan metsästämässä?

paitsi, että Minä en ole, enemmänkin välttelen niitä, pelkään epäonnistumisia

mutta ainakin esitän, että olsin NAISten perässä

Voi olla. Mutta en silti niele mitenkään päin tota, että ois tapaturma-altis laji. Sen verran kuitenkin seuraan ja sen verran laajalti kuitenkin on tota tuttua heittävää porukkaa täälläkin. Sama kun loukkaantuis iltakävelyllä :D Harrastavaa massaa rupeaa vaan olemaan nykyään pirusti.
Vaikea itsekään kuvitella, että sen ihmeempiä vammoja lajista tulisi. Toki voihan sitä väylillä itsensä loukata ihan niin kuin ulkoillessa ylipäätään, esim. Pirkkalassa on yksi hauska rata, että jos on vähänkään motoriikaltaan kömpelö kaveri niin kyllä siellä voi monessa paikassa ollan nenällään, on aika metsäpainoitteisia väyliä.

ajatus oli myös, että ehtoolla meikkaus & a-alueelle kaljalle

mutta:
a) tuli taas "innostuttua" kiertämään paljon pidempi lenkki #ajankuluksi mitä oli alunperin tarkoitus niin saa nähdä jaksaakokaan enää, tunnin päästä, lähteä uudelleen polkupyöräilemään
b) tietysti jos kävis juomas muutaman todella kalliin kaljan, eli siirtyä yön ainoalla valopilkulla molemmat suunnat
c) ai niin, Tohtorin auto olikon manaajalla, olisi voinut ajella vähän akunlatausajoa ja toimia kuljettajana

jätkät hei! #paikkakunnalla han kulkee myös julkinen liikenne! olin aivan koronassa sen unohtanut, kun ei ole tarvinnu sitä hyväksi käyttää viimeisen vuoden aikana, kun yhtesti
suunnitelma e) linjaaautolla ydinkeskustaan ja taksilla sitte takasi, säästää noin 18€:tasan

Minä olin eilen ns ulkoilemassa illalla ja oli kivaa hiukka tälläytyä pitkästä aikaa. Join niin paljon alkoholitonta viiniä, että tänään on melkein krappis 🤔

Eiku vähän hometta luomeen ja tukka kipeeksi.
Tässähän kävi niin, että tulin kaverille tekemään taidetta. Tein epämääräsen jääkarhun. Nautin viintä, sidukkaa, olutta. Naamassa glitteriä. Pukeutuminen: verkkarit, löysä t-paita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom