• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
ei Minun henkilöautolla ole saanut ajaa kukaan muukaan,
Minun henkilöautolla on saanut ajaa jokainen joka on kehdannut kysyä.

Tällä hetkellä lukumäärä taitaa olla 3 (+ Nainen, asentajat ja katastushenkilöt). e: plus rata-ajokouluttaja

irtakk

irma
No nyt vasta tuli katsottua ne Punk eilen tänään-dokumentin jaksot. Oli todella hyvä, suosittelen. Areenasta löytyy, jos jotain kiinnostaa.

Kävin eilen anopin kanssa käyttämässä niitten vanhuskoiraa eläinlääkärissä.
Eläinlääkäri sanoi vähän väliä "Nyt ois muuten semmonen homma, että...".
Lisäksi tuntui, että se puhui, ku yksinkertaiselle ihmiselle ja katsoi välillä surkutellen minua.
Ois varmaan pitäny jossain vaiheessa selventää, että koira ei ole minun, en ole äitini kanssa liikenteessä, olen vain kiinnipitäjänä matkassa ja ymmärrän, että iäkkäällä koiralla alkaa olla sitä ja tätä vaivaa.
En sitten tiedä kävikö tuolla käynnillä tämä "alle 15-vuotiaiden ei tarvitse ostaa lippua" -ilmiö :giggle:

Veli meinaa hankkia koiran numero viisi. Ei aussia, vaan jonkun lepposan (lue tarvittaessa ärhäkän) vahtikoiran (mahd. pyreneittenkoira), koska peräkylillä alkanut pyöriä hieman epämääräistä porukkaa. Eipähän tulis huumehörhöt pyörimään pihaan niin helpolla.

Tuli tuntilaskelmat.
Huhtikuun lopulla aloitin työt. Syyskuussa viikko lomaa. Jouluna 3 viikkoa lomaa, tämä kuukausi lomaa, marraskuulta lähtien mukamas 4 päiväiset työviikot. Edelleen yli 100 h plussalla. Aivan sairasta.

Tietääpähän, mihin ei enää missään nimessä suostu.

Totta! Se on se paras.

Jos ei saa olla paljaalla pyllyllä sohvlla, niin laittaa siihen käsipyyhkeen vessasta alle joka takas naulaan, kun lopettaa sohvailun. Hameväki tykkää.
Ex akkaa lainaten: "älä persetä mun sohvaa!"
Oli jotenkin hienosti ilmaistu siinä tilanteessa.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Preoperatiivinen :kakka: