• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki
katso liitettä 215703
Tämä saa luvan kelvata. Hän protestoi ruokahuollosta.
Tuommoinen tulee meille kaverin hiihtolomaviikoksi. Noinkohan ollaan kavereita sen viikon jälkeen? 2 yötä 3 päivää menny jotenkuten, mutta varmaan pahemmat mindgamet lyö sitten vastaan, kun ajan jänne venyy. Mutta niitä odotellessa siistii kyllä että tulee. :-)

Kaupunki
Kuopio
Tuommoinen tulee meille kaverin hiihtolomaviikoksi. Noinkohan ollaan kavereita sen viikon jälkeen? 2 yötä 3 päivää menny jotenkuten, mutta varmaan pahemmat mindgamet lyö sitten vastaan, kun ajan jänne venyy. Mutta niitä odotellessa siistii kyllä että tulee. :-)
Hyvin se menee! Muistaa palvella häntä riittävästi, niin hän on tyytyväinen.

"Mmmm, mutta kaikesta huolimatta. Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta."
Voisi olla tuokin, mutta:

"Apilaksen ontelopanos kykenee läpäisemään seitsemänsataakaksikymmentä millimetriä tasakoosteista panssariterästä tai kaksi metriä betonia"

Kaupunki
Kuopio
Kääretorttu uunissa. Tänään ohjelmassa lenkki ja lentopallon katsomista paikan päällä. Mietin, että eihän siitä ole pitkää aikaa, kun viimeksi käynyt, mutta onhan siitä 9 v 11 kk. Silloin oli jalka kipsissä.

Se on ainoa mitä treenaan säännöllisesti kick boxingin ohella. Pitäisi ottaa ohjelmaan myös olkapääjumppa mutta tuntuu että se ei oikein mene perille.
Pitäisi tehdä joku kiva yksijakoinen, nyt teen vaan mitä milloinkin huvittaa.
Alat duunaamaan joka kolmas päivä niitä olkapäitä :)
Pyllyjumpasta mulle tuli vaan vähän erilainen jumppa ensin mieleen :rolleyes:

Pitääkin kokeilla tehdä noin usein olkapäitä. Siihenhän ei kauaa mene jos ottaa painot olkkariin. Vipareissa ei edes tarvitse isoja painoja.
Taisi olla jotain noita Miken kuvaamia videoita joissa käsitteli just aihetta huonosti kehittyvät olkapäät niin sieltä jäänyt mieleen. Ei sitten mitään täysmittaista olkapää treenia jos tekee useammin :)