• Käy heittämässä ääni Pakkotoistolle vuoden Podcast äänestyksessä.KIITOS!
  • Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Jos saisin päättää niin ottaisin hookoon sinistä juustolla, valkosipulimurskalla ja sinapilla. Lisäksi mautonta olutta ja pohjoiskorealaisen huoran imemään.

Mutta kun en saa päättä niin vittuilen toimiston släkissä kun johtoporras ei osaa panostaa kahvinkeitintä kun ottavat viimeisen mukin ja miksi CI on CI kun nightly build ei ole ajastettu.

Kaupunki
Pirkanmaa
Korjatkaa jos olen väärässä, niin eikös pakkiksella ollut vanhoina hyvinä aikoina myynnissä tositakojan kumipaketti. Tuhannen kortonkin laatikko.

Kävikö niin, että @Sniffari osti, takoi kuin viimeistä päivää ja ne on nyt tossa pallossa?
Oli, muistan myös hämärästi.

Parasta viihdettä on ollut kadonneiden patukoiden metsästys -ketju. Harmi kun kadonnut bittiavaruuteen. Siellä oli porukka menossa lynkkaan myyjää jo joukoin. Kyytejäkin taidettiin jo sopia. :ROFLMAO:

Nyt muistui tositakojan kumipaketti myös paremmin mieleen. Siitähän tuli samanlainen ilmiö, kuin kadonneista patukoista. Loistavaa huumoria.

Kaupunki
Pirkanmaa
Löytyihän se vielä rantojen jätkän myynti-ilmo:
Suosittelen, ajankuluksi.

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki

"Nigerin tilanne heijastelee kehitystä koko Saharan eteläpuolisessa Afrikassa, jonka väestö on YK:n ennusteen mukaan(siirryt toiseen palveluun) kaksinkertaistumassa vähintään 2,5 miljardiin ihmiseen vuoteen 2050 mennessä. Väestönkasvu on erityisen nopeaa(siirryt toiseen palveluun) Länsi-Afrikan ranskankielisissä maissa"

Hyviä hommia.
On se hyvä ettei tuo ongelma liity meihin mitenkään.

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki
Takki auki eikä tarvi ees pipoa päähän. On tämäkin tammikuu.
Täytyy myöntää että olen asiain tilaan tyytyväinen. Ei tartte huolehtia saako vanhemmat kolattua pihatien auki, ei tartte pelätä lumiaura jyrinä/piippihertystä aamuyöstä, talon lämmistyskustannukset pienenee, auto syö vähemmän bensiiniä, korroosiokin vaivaa vähemmän kun ei ole suolaa teillä, ulkona tarkenee paremmin, vähemmän pukeutumista, ei tartte pitkiä kalsareita.

Olis hauska tietää paljonko esim Uudenmaan alueella säästyy rahaa jos ei tarvitse aurata koko talvena juuri ollenkaan.
Kun TVH oli vielä voimissaan niin suolat ja hiekat ajettiin oli tarve tai ei koska jos näin ei olisi toimittu olisi määrärahat ollut sen mukaan seuraavana talvena. Riippumatta siitä kuinka paljon seuraavana talvena pitää suolata ja hiekoittaa.

irtakk

irma
Join cokista. Nyt saan istua vessassa ja kuunnella John Mayeria. Sitä tuli tänään jossain kaupassa ja nyt pitää kuunnella, kun ei pitkiin aikoihin oo muistanutkaan koko miestä. On sillä ihana ääni.

Kun TVH oli vielä voimissaan niin suolat ja hiekat ajettiin oli tarve tai ei koska jos näin ei olisi toimittu olisi määrärahat ollut sen mukaan seuraavana talvena. Riippumatta siitä kuinka paljon seuraavana talvena pitää suolata ja hiekoittaa.
Vanha kunnon tvh. Olisko ollu kultaisella 80-luvulla, itse olin sen verran pieni ettei ole muistidataa mutta tarinoita olen kuullut.
Homma oli juurikin tuollaista, eli piti vaikka väkisin keksiä hommia jotta määrärahat saatiin käytettyä. Ja sitä lapioihin nojailun määrää.

Hei kuntit, kuntit hei.

Kaikki on varmaan joskus kattoneet Suomen surkein kuski-ohjelmaa.

Nämä viiden ensimmäisen tuotantokauden "voittajat" kun listaa, niin heillä on mielestäni joku yhdistävä tekijä:
Tiina
Anna
Heidi
Anna-Sofia
Sini

Mikähän se mahtaisi olla.