Off-topic 24h

Ei vaan kun selaa tätä foorumia niin että painaa tuota salamaa eli että näytä uudet viestit niin saat valita Näytä uudet viestit, Uudet viestit tai Uudet profiiliviestit. Ja sitten tulee jotain ihme viestejä/viestiketjuja.
Jaa mä jo aattelin että sä alat tekemään hakukoneoptimointia laittamalla profiiliviestejä sopivin sanoin :ROFLMAO: Eipä ole moisista viesteistä mitään tietoa, pitääkin katsoa.

Meni pata jumiin: tänä vuonna ja tästä eteenpäin hoidan renkaiden vaihdon itse, enkä kysele enää miesoletetulta mitään asian tiimoilta sanallakaan.

Mutta kuka muistaa:
View: https://m.youtube.com/watch?v=EYuz_5Kx8Kc&feature=youtu.be
Tiedätkö että on käynyt niin että minä olen vaihtanut täältä jonkun renkaat, samaan suunaukomiseen jouduin vaihtamaan myös hänen kaverinsa renkaat :ROFLMAO:
Ei sen puoleen, on niin mukava tyyppi että tein sen ilomielin.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Tiedätkö että on käynyt niin että minä olen vaihtanut täältä jonkun renkaat, samaan suunaukomiseen jouduin vaihtamaan myös hänen kaverinsa renkaat :ROFLMAO:
Ei sen puoleen, on niin mukava tyyppi että tein sen ilomielin.
Mun olisi iltavuoron jälkeen pitänyt vielä jaksaa kantaa renkaat autoon tai vastaavasti herätä aamulla 7.30 aikaan tekemään se.
En todellakaan tehnyt.

Viime viikonloppuna aloin tuumimaan, et pitäis vissiin alkaa talvirenkaita miettimään autoon niin sain vastauksen: "sulla olisi talvirenkaat autossa, jos olisit ne iltavuoron jälkeen autoon kantanut."

Jätin asian siihen mutta muistan olla leipomatta täytekakkua. Taidan olla useasti töissä sellaisena hetkenä.

No, nyt meni jo ohi aiheen. Mutta kyllä pientä ihmistä ärsyttää.

Mun olisi iltavuoron jälkeen pitänyt vielä jaksaa kantaa renkaat autoon tai vastaavasti herätä aamulla 7.30 aikaan tekemään se.
En todellakaan tehnyt.

Viime viikonloppuna aloin tuumimaan, et pitäis vissiin alkaa talvirenkaita miettimään autoon niin sain vastauksen: "sulla olisi talvirenkaat autossa, jos olisit ne iltavuoron jälkeen autoon kantanut."

Jätin asian siihen mutta muistan olla leipomatta täytekakkua. Taidan olla useasti töissä sellaisena hetkenä.

No, nyt meni jo ohi aiheen. Mutta kyllä pientä ihmistä ärsyttää.
Nyt jäitä hattuun ettet ole tuolla yhdessä ketjussa...