• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Olinpas taitava kattomaan olkapään magneettia. Huomasin pipin.
Osaatko myös tulkita tuloksia? :LOL:
Olen koko päivän odottanut sitä lääkärin soittoa, kun oli aikakin varattu, mutta eipä ole kuulunut.

AC -nivel on kongruentti. AC-nivelessä on effuusio ja luupinnoilla etenkin solisluun lateraalipäässä on hokaluuödeemaa sopien rasitusperäiseksi muutokseksi. CCligamentit ehjät.
Glenohumeraalinivelessä rustopinnat ovat siistit. labrum on ehjä.
Bicepsin pitkänpäänjänne on sulkuksessaan, jänne jatkumona ankkuriin. Subscapulars on ehjä.
Ssp-jänteessä on lievää tendinoosia, hieman nestettä SA- SD bursassa. Ei rotator cuffia läpäisevää repeämää. ISP intakti. Ei lihasatrofiaa. Glenohumeraaliligamentit ehjät.

Toivon, että tämä tarkoittaa kaiken olevan OK ja ei kun treenaamaan. :giggle:

Ja edit. Aivan täys työpäivä tuli tästä lomapäivästä. En arvosta.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Osaatko myös tulkita tuloksia? :LOL:
Olen koko päivän odottanut sitä lääkärin soittoa, kun oli aikakin varattu, mutta eipä ole kuulunut.

AC -nivel on kongruentti. AC-nivelessä on effuusio ja luupinnoilla etenkin solisluun lateraalipäässä on hokaluuödeemaa sopien rasitusperäiseksi muutokseksi. CCligamentit ehjät.
Glenohumeraalinivelessä rustopinnat ovat siistit. labrum on ehjä.
Bicepsin pitkänpäänjänne on sulkuksessaan, jänne jatkumona ankkuriin. Subscapulars on ehjä.
Ssp-jänteessä on lievää tendinoosia, hieman nestettä SA- SD bursassa. Ei rotator cuffia läpäisevää repeämää. ISP intakti. Ei lihasatrofiaa. Glenohumeraaliligamentit ehjät.

Toivon, että tämä tarkoittaa kaiken olevan OK ja ei kun treenaamaan. :giggle:
Ylirasitusmuutoksia, mitään ei ole varsinaisesti rikki.

Tyttö lähtee isänsä kanssa huomenna valokarnevaaleihin, ja mulla on täten vapaa ilta ja yö .
En tiedä katsoisiko netflixiä vai kävisikö lenkillä. Tässä tämä mun elämä on.

Välillä kyllä tää työ on raskasta. Taas saa kuulla uhkailuja kuinka tullaan oven taakse ja uhataan väkivallalla. Joskus oon miettinyt että mitä jos joku joskus tulee oikeasti tänne ja rupeaa riehumaan vaikka jollain aseella? No parempi kun ei mieti.

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki
Välillä kyllä tää työ on raskasta. Taas saa kuulla uhkailuja kuinka tullaan oven taakse ja uhataan väkivallalla. Joskus oon miettinyt että mitä jos joku joskus tulee oikeasti tänne ja rupeaa riehumaan vaikka jollain aseella? No parempi kun ei mieti.
Mä en ymmärrä miksi meidän yhteiskunta on päättänyt että tällainen on ok. Sakkoja uhkailusta ja kakkua uusimisesta.
Kaverin naisystävä haki kirjastonhoitajaksi, niin työhaastattelussa sanottiin, että mamut varsinkin kun jengillä siellä ovat voivat sitten huoritella ym., osaatko neuvotella tällaisissa tilanteissa? :LOL: Olettaisin että tuossa tarkoitettiin, että osaatko neuvotella lähtökohtaisesti ihmisarvottomana vailla oikeuksia, niin että säilytät rauhan ja pelastat itsesi väkivallanteoilta nöyrtymällä tahdikkaasti. Kirjastonhoitajana. It's your job. WTF?

Yöllä kävin ulkona taas aika monta kertaa koira kanssa, näköjään vuoropäivin/öin iskee ripuli.

Koira "pyydysti" yöllä pusikosta pulun. Jumantsuige, että mä säikähdin kun yhtäkkiä joku iso tumma möhkäle pomppii koiran kanssa mun jaloissa. Pulu jäi henkiin, ei laukaissut sellaista saalisreaktiota kuin esim. oravat. :LOL:

Mä en ymmärrä miksi meidän yhteiskunta on päättänyt että tällainen on ok. Sakkoja uhkailusta ja kakkua uusimisesta.
Kaverin naisystävä haki kirjastonhoitajaksi, niin työhaastattelussa sanottiin, että mamut varsinkin kun jengillä siellä ovat voivat sitten huoritella ym., osaatko neuvotella tällaisissa tilanteissa? :LOL: Olettaisin että tuossa tarkoitettiin, että osaatko neuvotella lähtökohtaisesti ihmisarvottomana vailla oikeuksia, niin että säilytät rauhan ja pelastat itsesi väkivallanteoilta nöyrtymällä tahdikkaasti. Kirjastonhoitajana. It's your job. WTF?
No just! Että kirjastonhoitajan työkin on jo tuollaista. Mun mielestä kenenkään ei tarvitse kuunnella huorittelua.
Eniten mua mietityttää se, että turha näistä on edes poliisille ilmoitella. Ei niillä oo aikaa tutkia. Ja missä menee se raja mitä ilmoitetaan polisiille? No okei, tämä voisi olla jo sellainen kun uhattiin puhkoa silmät jne. Mutta puheluita ei nauhoiteta niin siinäkin on sitten vaan sana sanaa vastaan.
Tuun kyllä jossain vaiheessa nostamaan esiin tämä puheluiden nauhoitus. Ihan meidän turvallisuuden takia.