• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Taas mun lounastauon lempiaihe...
Mulla on pakasrehuja ruuan mukana joten lämmitän melko pitkään ja ruoka on vitun kuumaa, pistän sapuskan hetkeksi jäähtymään ja kirjoittelen vaikka pakkikselle.
Henkilö B hetken raivosekoituksen jälkeen tunkee kuumaa ruokaa suuhuun ja on öhöhö ähähäh puuhpuuh ja etsii avaamatonta juomapulloaan. Tämä sama sirkus toistuu jokapäivä.
Jonain päivänä mä vielä kysyn mitä se aikoo löytää sieltä kipon pohjalta kun jokaisen suulliseen jälkeen sitä ruokaa pitää sekoittaa raivoisasti...
Ihme ettei kulu kipot puhki.

Kaupunki
60°59′45″N, 24°27′55″E
Taas mun lounastauon lempiaihe...
Mulla on pakasrehuja ruuan mukana joten lämmitän melko pitkään ja ruoka on vitun kuumaa, pistän sapuskan hetkeksi jäähtymään ja kirjoittelen vaikka pakkikselle.
Henkilö B hetken raivosekoituksen jälkeen tunkee kuumaa ruokaa suuhuun ja on öhöhö ähähäh puuhpuuh ja etsii avaamatonta juomapulloaan. Tämä sama sirkus toistuu jokapäivä.
Jonain päivänä mä vielä kysyn mitä se aikoo löytää sieltä kipon pohjalta kun jokaisen suulliseen jälkeen sitä ruokaa pitää sekoittaa raivoisasti...
Ihme ettei kulu kipot puhki.
Anna sille kenkää.

^ Jos sekoitus on niin nopeaa että ruokakin jäähtyy ilmavirran seurauksena?
Ihan validi teoria!
Mä ajattelin että ois ympäristöaktiivinen ja hommas porsliinikupit, tulin sitten siihen tulokseen että varmasti kohta on joku vitun lusikan kilkuttelija kun on niitäkin jotka ei osaa antaa sen lusikan olla paikoillaan tai peräti ottaa pois.