Off-topic 24h

Kun mietin opiskelu historiaani, niin tämä on ollut aika toistuvaa tämä asioiden viivästyttäminen. :whistle: Opittu tapa siis, mutta totta ei viitsi liian helpoksi tehdä asioita.

Elämä on jännittävempää kun on pieniä paineita ja paineensietokyky kasvaa (tai sitten ei)

Tänään oli hieman viileä aamu, mutta lupailee sunnuntaiksi +18 astetta. Odotan, että ruska saapuu niin voisin lähteä valokivailemaan syksyisiä maisemia.
Olihan tuolla jo värit muuttuneet.
IMG_20190914_142923.jpg

doownek

VIP
Kulahtamisesta tuli mieleen että en kohta uskalla katsoa peiliin kun näyttäs että ois silmäpussit aluillaan...
Kohta pitänee varata aika rolfille.

doownek

VIP
Tiijättekö mitä?
Puoltoista kuukautta mennyt ihan täysin ilman alkoholia.
(enkä huomaa muutoksia missään terveydessä tai kehossa)

Mä nukahdin illalla ennen ysiä. Äänikirjaa mukamas kuuntelin. Vajaa 10min kuulosti tutulle, ku työmatkalla kuuntelin uusiksi. Heräsin varttia vaille 3. Aamuyö meni sitten ihmetellessä, välillä torkahdellen.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
10v ilman ja ei mitään positiivisia muutoksia, en suosittele kenellekään.
11v ilman humalaa. Ei positiivisia vaikutuksia.

En kyllä ihan abso oo ollu. Parina jouluna lasi viiniä ja viime lokakuussa Indonesiassa maistoin paikallista olutta.
Niin, ja Olli Lindholmin muistokonsertissa tuoppi olutta.

doownek

VIP
Voi pojat ja tytöt että tänään on sialu saanut levätä kun mulla on ollut töissä ammattilaisia.
Ei paljoa kysele ja tapahtuu.

Helistö

Tyhmä ämmä
Sitten kun ikää alkaa olemaan mittarissa tarpeeksi niin näkee kenelle on kuppi maistunut ja kenelle ei. Sen olen tässä viime aikoina taas saanut huomata.

E: mä olen aivan pysäkillä. Eilen ilta ja tänään aamu+migreeni. Ihan kun en olisi koskaan ollut koko paikassa tai tehnyt päivääkään töitä.

doownek

VIP
Mulla on ollut itseasiassa hieman migreeninpoikasta joka ei ole onneksi lauennut.
Miettinyt että oisko puutteellista nesteytystä... olutta siis liian vähän.

Kulahtamisesta tuli mieleen että en kohta uskalla katsoa peiliin kun näyttäs että ois silmäpussit aluillaan...
Kohta pitänee varata aika rolfille.
Jotenki tuo kulahtaminen tuntuu tapahtuvan pykälä kerrallaan. Välillä menee vuosi pari ilman selviä muutoksia sitten kerralla tuleekin viidenvuoden edestä.
Alkaa jo tuntua että jos nukahtaisi puistonpenkille laittaisivat ne suoraan monttuun. Kattoisivat vuoden kuolleena olleeksi.