• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Kaupunki
Kuopio
Nyt ei jaksais yhtään. Tänään ja huomenna pitkät päivät. Työpöydällä nippu papereita "Ehtisitkö toimistoajalla kattoa?". Joo, ehtisin, jos vaan ois tämä toimistoaika joskus riittävissä määrin ohjelmassa. Eli ylitöitä taas tälle viikolle tällä menolla tulossa. Huoh.
Tän viikon jälkeen viikko lomaa.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
@ pääkaupunkiseutu. Tarviiko kuntit mitään tuliaisia täältä?

Ja maanantai. Aloitin päivän palkallisella ulosteella ja ekaa kertaa elämässä no-paskapaperi-case, jonka huomasin vasta toimituksen jälkeen. Hyvin menee karkeampi käsipaperi pöntöstä alas. Mutta herkkä rektum ei tykkää.

Se olisi sitten meikäläisen kohdalta kolmannettoista yyteet. Tulisikohan kolmannen kerran kenkää?
Eikös isommissa firmoissa ole monesti melkeen lottovoitto jo osua kohteeksi kun on kaikenlaisia eropaketteja?
Vertailun vuoksi jos minä sanon että nyt ois vähän taloudellista ja tuotannollista niin ei siinä vaihda edes kahvipaketti käsiparia.

Ikä
24
Motivaatio on kyllä mielenkiintoinen, sitä kun ei useimmiten ole. Puhun siis itsestäni, olen aika lepsu itselleni, toisaalta puolen tunnin päästä alan tekemään koulu juttuja.

Miksi puolen tunnin päästä, miksi ei heti? Tai miksi ei kaksi tuntia sitten? Niinpä. :whistle:

irtakk

irma
Motivaatio on kyllä mielenkiintoinen, sitä kun ei useimmiten ole. Puhun siis itsestäni, olen aika lepsu itselleni, toisaalta puolen tunnin päästä alan tekemään koulu juttuja.

Miksi puolen tunnin päästä, miksi ei heti? Tai miksi ei kaksi tuntia sitten? Niinpä. :whistle:
Samaa olen pohtinut. Elämä olis liian helppoa, jos tekis kaiken sillon ku pitää eikä viimeisenä iltana.