• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM Hotmail blockannut koko palveluntarjoajan verkon. Jos et saa vahvistusmailia, mailaa mike at pakkotosto.com nimimerkkisi

Off-topic 24h

No jos se kääntyi ja pyörätien jatke oli samalla risteysalueella, auto väistää. Jos taas risteysalueen ulkopuolella, pyörä väistää, koska autoilijaa ei enää ajatella kääntyvänä.
Tässä siis oletetaan, että kyseessä oli oikea pyörätien jatke, eikä vain suojatie.

Näillä tiedoilla siis jatkossa pesismaila mukaan ko. risteykseen.
Jatkossa kannattaa myös jarruttamatta ajaa suoraan auton alle, voi sitten sairaalassa herättyään todeta hymyssä suin "minulla oli vihreä valo"

Jätkät veti kurkkusalaateissa rynkyt tanassa meidän pihassa ja istutti piha-aidan taakse kooveekookoota niin eukko meni oikeasti paniikkiin eikä millään ymmärtänyt ettei sieltä lennä luoteja.
E: muutama vuosi sitten.

Kaupunki
Pirkanmaa
Olen vähän huolestunut mielenterveydestäni, sillä olen nyt vähän liian syvälle uppoutunut robotti-imurien sielunmaailmaan. Edes se koirankakka-ajeluvideo ei jarruta näitä haaveiluja riittävästi, joten lienen valintani tehnyt. Tervetuloa, vähän karvattomampi koti.
Henk. koht. suos. Rahalla ainakin saa erittäin toimivaa kampetta Roombalta.

Henk. koht. suos. Rahalla ainakin saa erittäin toimivaa kampetta Roombalta.
Neato näyttää vievän testit aika suvereenisti, joten kallistun siihen. Etenkin näin koirankarvaongelmaisena tuo parempi kulmien putsaus on aika oleellista, kun lähelle seinää/kulmiinhan sitä eniten aina kertyy.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Olen vähän huolestunut mielenterveydestäni, sillä olen nyt vähän liian syvälle uppoutunut robotti-imurien sielunmaailmaan. Edes se koirankakka-ajeluvideo ei jarruta näitä haaveiluja riittävästi, joten lienen valintani tehnyt. Tervetuloa, vähän karvattomampi koti.
Tutulla robotti-imuri hyökkäsi koiran kimppuun. Pitkäkarvainen koira nukkui lattialla, imuri osui häntään ja karvat sotkeutui imurin pyöriviin harjoihin, koira friikkas ja panikoi siten, että imuri lens helvettihin repien puolet hännän karvoista. Häntä ihan vereslihalla.

Ikä
39
Tutulla robotti-imuri hyökkäsi koiran kimppuun. Pitkäkarvainen koira nukkui lattialla, imuri osui häntään ja karvat sotkeutui imurin pyöriviin harjoihin, koira friikkas ja panikoi siten, että imuri lens helvettihin repien puolet hännän karvoista. Häntä ihan vereslihalla.
Mulla ainakin koira on visusti sohvalla tai häkissään kun robo on liikkeellä. Ei varmasti nuku samaan aikaan lattialla :LOL:

20190913_092616.jpg
Ihan oikeasti..
Saatana että vituttaa kun sanot toiselle että katkaise tosta pätkät, merkkasin katkaisuviivat valmiiksi...
E: Niin ja toisesa päässä työstetty reiät yms. valmiiksi joten vituiksihan ne menee jos oikaisee päät.
Kaikki pitäisi tehdä itse, miksei vaan toinen voi sanoa ettei osaa/pysty tai ihan mitä vaan mutta ei kun tehdään vaan paskaa.

Hui kauhea :eek: Hieman kivuliasta koiraparalle! Mulla on onneksi lyhytkarvaiset turret, ja lisäksi niiden huone on kyllä robolta kiellettyä aluetta. Varmaan pistelisivät atomeiksi moisen kotona pyörivän vempeleen muuten :cautious:

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Muuta Pori. Tämä parempaa paikka ei ol. Tai jos kuitenkin haluat parempaa niin tässä on kehyskuntia joista parempaa paikkaa ei ole. 15-30min päässä porista.
Porissa olisi Beer hunter, joka on kyllä kova. Muuten koko kaupunki on yksi kouvostoliiton läntinen jatkumo.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Possu on keskimäärin yllättävän hiljainen auto. Paitsi kylmiltään startatessa. Juuri alkoi autohallissa viereisen volvon varashälytin huutamaan kun tein lähtöä. :barefoot::whistle: