• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki
Itse en yhtä onnellisessa asemassa siis kuin herr dokter. Rauta painoi tänään. Töitäkin piti tehdä ihan omin käsin päivällä, laatikotkin painoivat julmetusti. Haluaisin pumpulikauppiaaksi ja vaihtaa salin johonkin henkisempään harrastukseen.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Taisin tehdä vahingossa sarjaenkat. 167,5kgx7. Ehkä sarjaenkka, luultavasti. Ei ole tainnut yli kutosta tulla +160kg painoilla ennen.

Töitä ei juuri tullut tehty: ä. Töissä. Pomon vittuilua kuunnellessa ja esitelmöimässä. Ehkä 10 lähetettä tuli luettua.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Koska olen vapaalla niin en saa ansaita rahapalkkaa. Tänään sain kuitenkin velliä ja karjalanpiirakkaa. Ja kun vahvuudesta puuttui yksi niin joku sanoi, että mä voisin kuitenkin kysyä pomolta jos saisin palkan tämän illan vuorosta. Itse en sitä kuitenkaan tee mutta joku meinasi kysyä. Olisihan se kiva.

Kyllä muuten pompsahti zen-mielentilani rauhastaan, kun kääntyvä autoilija ei ihan ollut perillä säännöistä vaan olisi ajellut ylitseni pyörätien jatkeena olevalla suojatiellä - molemmille siis paloi vihreä valo. Onneksi oli vauhti hiljainen ja katselin jo epäluuloisesti lähestyvää kaaraa. Kehtasi vielä tööttäillä minulle, kun joutui jarruttamaan. Olisi tehnyt mieli hakata konepelti lommoille, mutta juuri nyt ei ollut pesäpallomaila mukana.

Vai onko liikennesääntöihin tullut hiljattain joku muutos?

Koska olen vapaalla niin en saa ansaita rahapalkkaa. Tänään sain kuitenkin velliä ja karjalanpiirakkaa. Ja kun vahvuudesta puuttui yksi niin joku sanoi, että mä voisin kuitenkin kysyä pomolta jos saisin palkan tämän illan vuorosta. Itse en sitä kuitenkaan tee mutta joku meinasi kysyä. Olisihan se kiva.
Täh?

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Maailman suurin kala valashai lymysi veneen alla

TAPPAJAHAI!! PELOTTAVAA!!

Just. Valashai ettimässä evästä, sukeltajat vaan innoissaan paikalla. Itekkin olisin varmaan hypänny kuvaamaan. Jeesus mitä otsikointia taas. e: itseasiassa ihan taidolla kuvattu, tuollaista splitscreen kuvaa aaltoilevalla merellä ei ole ihan helppo saada

Kyllä muuten pompsahti zen-mielentilani rauhastaan, kun kääntyvä autoilija ei ihan ollut perillä säännöistä vaan olisi ajellut ylitseni pyörätien jatkeena olevalla suojatiellä - molemmille siis paloi vihreä valo. Onneksi oli vauhti hiljainen ja katselin jo epäluuloisesti lähestyvää kaaraa. Kehtasi vielä tööttäillä minulle, kun joutui jarruttamaan. Olisi tehnyt mieli hakata konepelti lommoille, mutta juuri nyt ei ollut pesäpallomaila mukana.

Vai onko liikennesääntöihin tullut hiljattain joku muutos?
No jos se kääntyi ja pyörätien jatke oli samalla risteysalueella, auto väistää. Jos taas risteysalueen ulkopuolella, pyörä väistää, koska autoilijaa ei enää ajatella kääntyvänä.
Tässä siis oletetaan, että kyseessä oli oikea pyörätien jatke, eikä vain suojatie.

Näillä tiedoilla siis jatkossa pesismaila mukaan ko. risteykseen.

Olen vähän huolestunut mielenterveydestäni, sillä olen nyt vähän liian syvälle uppoutunut robotti-imurien sielunmaailmaan. Edes se koirankakka-ajeluvideo ei jarruta näitä haaveiluja riittävästi, joten lienen valintani tehnyt. Tervetuloa, vähän karvattomampi koti.