• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Rakenneilmaisin
Tiietää jälkeenpäin katsoa mihin EI pitänyt porata?
Yksi tuttu osti sijoituskämpän jonka sai halvalla ja ajatteli tehdä pikku tilin remppaamalla sen.
Oli näyttöä edeltävä ilta ja kaikki muuten valmista mutta saunaan piti jostain syystä kairata reikä seinään niin eikö se porannut suoraan vesijohtoon.
Positiivista toki että paikka oli märkätila eikä keittiö.

Joo, saahan niitä mutta nyt oli mielessä ns budjettiketjut.
Olis aina välillä käyttöä ketjuille jotka kestää nojata, viimeksi pari viikkoa sitten kaveri kyseli ketjua kun oli kaivinkone suossa.

Pari kaveria on kyllä Rautpohjassa töissä, niiltä vois kysellä.
Tosin valimon puolelta saattaa löytyä vähän turhankin jäykkää kettinkiä:whistle:
Oletko muuten katsonut onko noita konepajojen konkkahuutokauppoja?
Niistä voisi saada edullisesti.

Gourmet next level. Pakkasesta sulatettu Saarioisten jauheliha- ja kinkkupizza. Löin pakkaseen ennen reissua, kun ei hennonnut heittää pois ja nyt ei jaksa lähteä kauppaan. Kai nuo viimeistään jollain chilisoosilla saa myrkytettyä niin, että pystyy syömään.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
"Miten tämä nyt voi olla näin, että ei ole aikaa käydä minun kaikkia asioita läpi?!? Rintakipujakin ollut!"
Niin, tulitte toimenpiteen takia. Jostain hassusta syystä ei olla varauduttu tunnin istuntoon.
"Teillä on varmaan kiire, mutta kysyn silti...." "joo ette huomannut sitten että aikanne oli jo puoli tuntia myöhässä"

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Oon kuusi vuotta ajellut 2010 Maxi Caddyllä ja mitään muuta moitittavaa ei ole kuin surkeat penkit, joihin on kyllä tottunut.

Tässä kun oli vähän vaihtokuumetta, niin ei kyllä oikein mitään muita vaihtoehtoja olisi ollut kuin tuoreempi vastaava.
Kariutui sitten siihen, että ei löytynyt sopivaa automaatti-ilmastoinnilla vaan ovat idiootit tehneet noita sillä puoliautomaatti-Climatronicilla.
Sittemmin kuume vähän hellitti ja meinasin jonkun vuoden vielä sinnitellä tolla.
Noita highlineja on tosi vähän. Tommosta vähän kattellu: Volkswagen Caddy Maxi Highline 1,4 TSI 92 DSG Tila-auto 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
Edit, samat penkit mitä mulla golffissa. Vitun hyvät ainakin noi highline paketissa tulevat. Ainakin mun losoperseelle.

Konkurssihuutokauppa.fi - Konkurssipesien realisointia
Onko palstan hamsterit ostanut mitään täältä?
Jossain vaiheessa tuolla olla joku maksullinen huutopaketti joka piti ostaa tekstiviestillä tjsp. niin itse en mennyt edes takaisin sinne.
On tullut huutokauppoja seurattua. Todennut että huutokauppa on paska kaupankäyntimuoto. Kaikki sellainen kama mikä itseä kiinnostais, hinta venyy aika kalliiksikin. Ei noista halavalla mitään järkevää saa. Kai jonkun Jalmari Ruokokosken taideteoksen persereijästä voi saada edullisesti.

-kake-

urpo
VIP

-kake-

urpo
VIP
Joo, ei oo kauan kun kattelin ja tuossakin on kaksi perustavaa laatua olevaa ongelmaa mulle:
- 1,4 TSI
- Climatronic

Kunnon bensakoneilla noita ei vissiin ole edes tehty, Nytkin sen vuoksi on 2.0 TDI. Ei vaan jotenkin pysty tuollaiseen alta 100 kW.
Nyt meni ilmastoinnit sekaisin, siis Climatic taisi olla se 'puoliautomaatti' eli manuaalinen ja tuo Climatronic nimenomaan on oikea automaatti?

Eli, jos ton 1.4 myllyn kestää, niin muuten hyvä.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Joo automaattinen tossa. Mulla golffissa sama, hyvin toimii. Ja ihan riittävä mulle toi 1.4tsi dsg. Tässä elämäntilanteessa tarvis mahdollisimman tilava ja edullinen pitää (ja uudehko)
Broidilla on 2018 caddymaxi toisena autona. 2.0tdi 75kw. Miten ne saa edes noin matalaviritteisiä? Lastulla irtois heti vajaa 200hp. Mutta varmaan leipois dsgt sun muut. Eipä oo jääny jalkoihin kertaakaan. Lähtee vaikka vartti aikasemmin kotoota niin sama kuin ohittais viis rekkaa sadalla kilometrillä.

Kai sitte ku vanhenee ni pitää ostaa joku tohtoripossu

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Vesa-Matti Loirin seksielämä roisisti esille – MN: Sai 12-tuntisen erektion ja kypsä laulunopettaja antoi "yksityistunteja" | Helsingin Uutiset

Seksihurjastelu vei Loirilta kirjan mukaan kerran jopa tajun, kun hän liukastui omaan siemennesteensä. Kirjassa kuvataan Me Naisten mukaan, miten Loiri sai selkärankaa köyristävän siemensyöksyn rakastellessaan rajusti valokuvamalli Katja Peiposen kanssa. Aktia oli edeltänyt kolmen viikon erossa olo.
Joo, aina kun selkärankaa köyristävä siemensyöksy lentää lattialle, meinaa liukastua siihen. Nykyään osaa valmistautua jo ja heittää esim pyyheen lattialle.

Noita highlineja on tosi vähän. Tommosta vähän kattellu: Volkswagen Caddy Maxi Highline 1,4 TSI 92 DSG Tila-auto 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
Edit, samat penkit mitä mulla golffissa. Vitun hyvät ainakin noi highline paketissa tulevat. Ainakin mun losoperseelle.

On tullut huutokauppoja seurattua. Todennut että huutokauppa on paska kaupankäyntimuoto. Kaikki sellainen kama mikä itseä kiinnostais, hinta venyy aika kalliiksikin. Ei noista halavalla mitään järkevää saa. Kai jonkun Jalmari Ruokokosken taideteoksen persereijästä voi saada edullisesti.
Sekoa toimintaa. Jengi ei ilmeisesti tiedä mitä mikäkin maksaa, kaupasta saa uutta tavaraa halvemmalla.
Joskus harvoin voi tietysti tuuri käydä ja saa kuuden tonnin rengassarjan hintaan 130e.