• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Ja nykyään siellä on niin nuoriakin.
Nimenomaan! Kai ne rynnii jo suoraan esikoulusta lääkikseen.

Sama hoitajissakin. Saatoin potilaan naisten polille ja nuori tyttönen tuli esittelemään itsensä kätilöksi :confused: Tuossa iässä ei pitäisi vielä olla tietoa muusta kuin kukista ja pörriäisistä. Olin syvästi järkyttynyt.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
esikoulusta lääkikseen
Eihän tuo kaukana ole, kun nykyiset muodit todistusvalinnan suuntaan painaa. Pitää käytännössä jo lukion alussa tietää mihin haluaa jatkaa että tietää mitä pitää opiskella. Eikä kaltaiselleni ääliölle ole juuri enää mahdollisuuksia.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Tänään oli taas jakomielitauti. Aamupäivän olin tunari sairaalassa, iltapäivällä olin huippuosaaja yksityisessä sairaalassa. Huomenna taas tusinatunari. Ja ylihuomenna kaikkien alojen asijantuntia.

:cautious:

e: oli muuten kummallinen kiertäjäkalavosimen repiämä tänään skoopin edessä.

e2: ja sain julkisen puolen tunaroinnista pullon tsamppanjaa

e3: ei mulla muuta, panen maaten

irtakk

irma
En sentään ole kuten eräs suolistoneuvos, joka on ainoa tuntemani lääkäri joka päätyi lääkärikouluun VAHINGOSSA.
Minuakin kiinnostaa miten tämä oikein on tapahtunut?

Onkohan se se joka kerran tuli potilasta katsomaan rikkinäisissä pyöräilyhousuissa. Vai se joka ei ymmärtänyt visiblinin toimintaa. Ooooo!! Taidankin mennä kirran harkassa selvittämään sille puolelle kuka se on, en menisikään sinne ortopedian osastolle. Tai katotaan nyt mihin menen, kun ei vielä ole päätetty kuka saa minkäkin paikan.

Olisin ostanut.
Käteisellä.
Ainahan se on sama juttu kun tarpeet ei vaan kohtaa.
Nekin oli jo aikaa sitten ostettu yhdestä isommasta firmasta juuri sen takia kun oli mennyt päiväykset yli ja noissa ne on turhankin tarkkoja.
Itsellä sitten vaikka kuinka ja kauan nosturikäytössä mutta kun taisi painaa jtn.50kg niin eipä niitä oikein muualla sitten tarvinnut ja nyt on jotain pikkuketjuja jos joskus jotain trukilla vaikka nostelee.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Miten tämä onnistuu?
Minuakin kiinnostaa miten tämä oikein on tapahtunut?
Kyseinen ihminen oli aiemman koulutuksensa pohjalta harkinnut että alkaa vetämään valmennuskursseja. Taustaselvittelynä hän meni kokeeseen selvittämään mitä siellä kysellään ja miten valmentaa. Ja vahingossa sitten pääsi sisään.

Kerron irmalle sitten leikkurissa kenestä on kyse.

Viimeksi muokattu:
Ikä
24
Kyseinen ihminen oli aiemman koulutuksensa pohjalta harkinnut että alkaa vetämään valmennuskursseja. Taustaselvittelynä hän meni kokeeseen selvittämään mitä siellä kysellään ja miten valmentaa. Ja vahingossa sitten pääsi sisään.
:LOL:

Olen olettanut, että lääketieteellisen pääsykokeihin sisältyisi psykologin haastattelu. Vai sisältyykö?

Onko se myöhäistä vieläkään?
Ikinä ei ole liian myöhäistä – lääkikseen 47-vuotiaana | Akuutti | yle.fi