Eikös sun pitäny eläkkellä ryhtyä harjoittamaan yhdistystoimintaa. Se aluekomentajan titteli olisi aika komea.Opiskelu on parhaimmillaan kivaa. Minä olen jo kelaillut, että jos pää ei lahoa ennen aikojaan, niin vaikka eläkeiän harrastuksena voisin vielä joskus lukea itseni sisään yliopistolle lukemaan sukupuolentutkimusta tai jotain muuta paskaa vain mennäkseni hengailemaan luennoille Uuno Turhapuro-verkkohihattomassa ja kirjoittelemaan esseitä ja harjoitustöitä sovinistisesta näkökulmasta.
Eivät nämä sulje toisiaan pois, jonnekinhan se kaikki vapaa-aika pitää saada käytettyä.Eikös sun pitäny eläkkellä ryhtyä harjoittamaan yhdistystoimintaa. Se aluekomentajan titteli olisi aika komea.
Makitan akkukoneet kyllä toimineet ihan kohtuu hyvin hinta-laadultaan jokapäiväisessä ammattikäytössä mutta niitä ei pysty kennottamaan ja uudet akut maksaa suhteessa koneisiin niin paljoa ettei ole mitään järkeä ostaa uusia vaikka koneet vielä toimisi koska seuraavaksi hajoaa koneet ja hyvät uudet akut ei tietenkään käy sitten enää uudempiin koneisiin.Koottu vastaus muutamaan viimeiseen sivuun: kalliimmista Milwaukee, DeWalt, sini-Bosch. Kustannustehokkain DeWaltin halpamerkki Stanley. Joku varmaan unohtu.
Pultti tai ruuvi, ihan sama. Enemmän kiinnostaa mitat ja kierteen nousu.
Minä olenkin inssi ja DI, joten voi väheksyä ja silti voitan. Meidän ala
(softa) taitaa olla ainoa, jossa DI:t/inssit on kovimpia tekijöitä tai oikeastaan ylipäätään tekee suoraan tuottavaa työtä.
Hyvää joulua![]()
Jos piisitoiveita otetaan vastaan niin seuraavaksi Jääkärimarssi. Myös Porilaisten marssi käy.Tällaisen jouluntoivotuksen soitin teille uudella kazoollani, olkaa hyvä!
Kazoo on omiaan nimenomaan marsseissa ja kappaleissa jossa on däddäräddäddää-rytmi, joten ehkäpä ilahdutan teitä vielä myöhemmin lisää!Jos piisitoiveita otetaan vastaan niin seuraavaksi Jääkärimarssi. Myös Porilaisten marssi käy.