• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Otan osaa.
Kiitos. Jos nyt saisi toisen valinnan 20 vuotta, myöhemmin, niin rehellisesti sanottuna harkitsisin paremmin ja ryhtyisin ennemmin vaikka oloneuvokseksi, valtakunnanjohtajaksi, lottovoittajaksi tai rosvopäälliköksi.

Koneinsinööristä tulee nykyään mieleen ihan jotain muuta kuin varsinaisesti se ammatti.
Sitten, kun tänne alkaa kohta koneinsinöörien perässä tulvia kone-DI:tä, niin ei auta kuin vetää v*u päähänsä ja muuttaa erakoksi Lapin erämaahan ettei tule sekoitetuksi niihin.

Ikä
30
Kaupunki
Vekkuli
Kukin valitsee niinkuin parhaaksi näkee, ite teen käsin työni, en voi kuvitellakkaan mitään muuta. Alaa olen vaihtanut monta kertaa ja varmasti tulen viel vaihtamaan. Olishan se hieno kokeilla jotain korkeempaakin asemaa, mut tuskin jaksaisin opiskella yhtään mitään.

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
mut tuskin jaksaisin opiskella yhtään mitään.
Opiskelu on parhaimmillaan kivaa. Minä olen jo kelaillut, että jos pää ei lahoa ennen aikojaan, niin vaikka eläkeiän harrastuksena voisin vielä joskus lukea itseni sisään yliopistolle lukemaan sukupuolentutkimusta tai jotain muuta paskaa vain mennäkseni hengailemaan luennoille Uuno Turhapuro-verkkohihattomassa ja kirjoittelemaan esseitä ja harjoitustöitä sovinistisesta näkökulmasta.

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
DIPLOMI-INSINÖÖRI!!!! Saatana, älä vähättele minua!!!!
On äärettömän pieni mahdollisuus, että inssi osaa jotain käytännön hommia kuten kynän teroitamisen tai betoniraudoituksen. Dippainssillä peli on menetetty alkuunsa, silloin paukut on pistettävä keskijohtoon aka käsien heilutteluun.

Terveisin softainssi.

Kaupunki
Tampere
näemma on...

mie se tuaas oon herreillä yöllä ku en suaa nukutuksi... ja ööh kröhöm, kelle tulloo yllätyksenä että editoin videoita, lataan niitä nettiin, ja bloggaan?

Mhjuu.... hyvee Jouluva kaikille!