Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta on aina ihana kuulla kun ihmiset haukkuvat julkista terveydenhuoltoa .
No mutta tavallaan ymmärrän, kyllähän noita huonoja asiakaspalvelutapauksia sattuu varmasti myös julkisessa terveydenhuollossa. Eikä kaikki tämän alan tekijät aina ole parasta A-luokkaa. Toki sit kannattais muotoilla kritiikki myös niin että "tällä kertaa oli huono palvelu" kun "julkinen terveydenhuolto on paskaa!" Kyllähän kritiikkiä pitää pystyä antamaan, joskin nää spekulaatiot mt-potilaiden itsemurhista menee vähän jo hauskaksi.

Arvauskeskuksien lääkärit ja hoitajat on kyllä lähtökohtaisesti ihan huikeita, jäätävä osaaminen niin laajalta spektriltä. Se on vaan harmi että keskivertokansalaiselle kuva sh:n tai lekurin toimista on se mitä nähdään vastaanotolla. Ja uutisissa hoitajat vanhusten perseitä pyyhkimässä. :LOL:

Ja niin minähän olen 179/82, ammattilaisena sanon että pitäisi kasvattaa penistä että näkyisi tämän vatsamakkaran alta. Tigerpumping ja kaalisoppadieetti.

Hitto mullahan olikin kuva viime viikonlopulta, oltiin pajalla minä, @Joxuz ja @Kuparikatto

14521679.jpg
Joko tuo palju saatiin käyttöön? Hylsyjä pesty muutama sata kiloa?

kertaakaan en ole sateella enkä kurakossa, kun pakon edestä hiljaa ettei rapa lennä, ajanut

henkilöautolla olen joutunut vaikka on kalliimpi
Sateella se on mukavaa puuhaa.

Ja suolla, kun se ei ole jäässä. Jäiselläkin mukava, mutta kun rapa ei lennä.

Aamulla iski pieni paniikki ja meni heti aamu rutiinit sekasin ku ei voinu selata pakkista aamukahveja odotellessa, nyt olen päässyt siitä yli.

No mutta tavallaan ymmärrän, kyllähän noita huonoja asiakaspalvelutapauksia sattuu varmasti myös julkisessa terveydenhuollossa. Eikä kaikki tämän alan tekijät aina ole parasta A-luokkaa. Toki sit kannattais muotoilla kritiikki myös niin että "tällä kertaa oli huono palvelu" kun "julkinen terveydenhuolto on paskaa!" Kyllähän kritiikkiä pitää pystyä antamaan, joskin nää spekulaatiot mt-potilaiden itsemurhista menee vähän jo hauskaksi.

Arvauskeskuksien lääkärit ja hoitajat on kyllä lähtökohtaisesti ihan huikeita, jäätävä osaaminen niin laajalta spektriltä. Se on vaan harmi että keskivertokansalaiselle kuva sh:n tai lekurin toimista on se mitä nähdään vastaanotolla. Ja uutisissa hoitajat vanhusten perseitä pyyhkimässä. :LOL:
Kakspiippunen juttu, sitä kun on totuttu, että paskojen kokemusten perusteella voi vaihtaa puljua, mutta jos on pakko käyttää julkisia palveluita, tämä ei onnistukaan, joten vaihtoehdoksi jää marina. Itellä on hyviä ja huonoja kokemuksia sekä julkiselta että yksityiseltä puolelta. Yksityisellä voi netin kautta valita sopivamman lekurin seuraavaksi kerraksi, julkkarilla ei varmaan oo mahollista. En tiedä, kun en oo yli 10 vuoteen käyny. Vaimo ramppaa erikoispuolella ja kehuu maasta taivaaseen henkilökunnan.

Asiaa sivuten, mua nauratti ihan huolella joku legotohtorin mainos, jossa tarjottiin leuan röntgeniä -30% alennuksella. Jotenkin ihanan irvokasta.

Vaikea suhtautua kun neuvolapainoiset itkee läskistä.

Pitäisi lähteä hakemaan jokailtainen suklaakrksipaketti.

Kylläpä vätystää eka työpäivä influenssan jälkeen ja se, että miehekkeen kanssa juteltiin pikkutunneille asti ku riitti löpistävää. :LOL::whistle:

Pitäis tiputtaa painoa kisoja varten. Ongelma on se, että pulla on liian hyvää. Laskiaispulla muun muassa. Sitten lakritsi on kans hyvää. Minttulaku. Ja turkinpippurilaku. Sipsit kans aika hyviä. Tescon jäätelö. Moni muukin jäätelö. Kustannusyhtiön korruptioporkkanakakku, se se vasta hyvää onkin. Kaiken järjen mukaan mun pitäisi painaa ehkä ainakin 100 kg eikä 62 kg.

Seuraava vko on kyllä herkuttelun kannalta paha: laskiaissunnuntai, laskiaistiistai ja ystävänpäivä.
Pullat sunnuntaina ja tiistaina. Keskiviikoksi uhosin leipovani suklaakakun .
Onneksi ei ole ystäviä niin saa syödä itse enemmän.

Huomenna ajattelin tehdä burgertaskuja, jonkun randomi YouTube videon innoittamana.

Kärvistellään nyt huominen työpäivä ensin.

Back
Ylös Bottom