- Mä olen 172/75 niin paljonkos olisi sopiva määrä?
Minä kans ja #lihavaolo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Mä olen 172/75 niin paljonkos olisi sopiva määrä?
No mutta tavallaan ymmärrän, kyllähän noita huonoja asiakaspalvelutapauksia sattuu varmasti myös julkisessa terveydenhuollossa. Eikä kaikki tämän alan tekijät aina ole parasta A-luokkaa. Toki sit kannattais muotoilla kritiikki myös niin että "tällä kertaa oli huono palvelu" kun "julkinen terveydenhuolto on paskaa!" Kyllähän kritiikkiä pitää pystyä antamaan, joskin nää spekulaatiot mt-potilaiden itsemurhista menee vähän jo hauskaksi.Minusta on aina ihana kuulla kun ihmiset haukkuvat julkista terveydenhuoltoa .
Joko tuo palju saatiin käyttöön? Hylsyjä pesty muutama sata kiloa?
Sateella se on mukavaa puuhaa.kertaakaan en ole sateella enkä kurakossa, kun pakon edestä hiljaa ettei rapa lennä, ajanut
henkilöautolla olen joutunut vaikka on kalliimpi
Kakspiippunen juttu, sitä kun on totuttu, että paskojen kokemusten perusteella voi vaihtaa puljua, mutta jos on pakko käyttää julkisia palveluita, tämä ei onnistukaan, joten vaihtoehdoksi jää marina. Itellä on hyviä ja huonoja kokemuksia sekä julkiselta että yksityiseltä puolelta. Yksityisellä voi netin kautta valita sopivamman lekurin seuraavaksi kerraksi, julkkarilla ei varmaan oo mahollista. En tiedä, kun en oo yli 10 vuoteen käyny. Vaimo ramppaa erikoispuolella ja kehuu maasta taivaaseen henkilökunnan.No mutta tavallaan ymmärrän, kyllähän noita huonoja asiakaspalvelutapauksia sattuu varmasti myös julkisessa terveydenhuollossa. Eikä kaikki tämän alan tekijät aina ole parasta A-luokkaa. Toki sit kannattais muotoilla kritiikki myös niin että "tällä kertaa oli huono palvelu" kun "julkinen terveydenhuolto on paskaa!" Kyllähän kritiikkiä pitää pystyä antamaan, joskin nää spekulaatiot mt-potilaiden itsemurhista menee vähän jo hauskaksi.
Arvauskeskuksien lääkärit ja hoitajat on kyllä lähtökohtaisesti ihan huikeita, jäätävä osaaminen niin laajalta spektriltä. Se on vaan harmi että keskivertokansalaiselle kuva sh:n tai lekurin toimista on se mitä nähdään vastaanotolla. Ja uutisissa hoitajat vanhusten perseitä pyyhkimässä.![]()
Vaikea suhtautua kun neuvolapainoiset itkee läskistä.
Pitäisi lähteä hakemaan jokailtainen suklaakrksipaketti.
Kai sentään tajusit ottaa kypärään?Kylläpä vätystää eka työpäivä influenssan jälkeen ja se, että miehekkeen kanssa juteltiin pikkutunneille asti ku riitti löpistävää.![]()
Oliko sulla influenssa?Kylläpä vätystää eka työpäivä influenssan jälkeen ja se, että miehekkeen kanssa juteltiin pikkutunneille asti ku riitti löpistävää.![]()