• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Mielessä oli mutta hukkaan menee jos istutaan koko ilta :whistle:
Ei se hukkaan mee! Käyt usein tiskillä hakemassa juotavaa tms, ja nouset monesti myös käymään vessassa korjailemassa meikkiä! Kyllä tuo nyt heti pitää laittaa käyttöön :)

Mulla olis mavetreenit tänään. Ikuisuusprojekti jatkuu. Jos vaikka joskus sais vedettyä haaveilemani 2x oman painon maasta. Joskus.

Kissan perhana on pitäny mua valveilla neljästä kuuteen ja nyt tähänki asti oon nukkunu nii puolikasta unta. Ollaan tapeltu mun tyynystä ja paikoista tässä uudessa jenkkisängyssä. Mokoma ei usko, että sen paikka on edelleen jalkopäässä eikä mun muotoilulla tyynyllä.
Eli kaks kisua tappelemassa

Hihi

Ikä
38
Tuntuu siltä että maistuis moinen itellekkin jo. Ainakin mysli mehukeitolla ja suolakeksit pysyny sisällä. Kahvit valumassa ja päivän kolmas pitkä leffa pyörii. Käy vaan selän päälle tää sohvalla olo.

Kaupunki
Pirkanmaa
Siksi ruumiillinen työ kannattaa.

Lumityöt tosin skippasin, kun oli ovi jäätynyt kiinni moottoripelistä. Lapioon turha toivo tarttua, kun peuhasin kärryä sohlatessa 20-30 cm lumikerroksen suojalumen aika pelloks. Nyt se on näppärän jäinen patikko.

Ikä
38
Ei ole ruumillista työtä enää oikein kun kotona, harmi, siksi sali. Töissä pitävät hulluna kun haaveilen surrauksesta. Kuulemma niin paskasta ja rankkaa. Pyh. Avohytissä ei ovet jäädy. Joutuu ehkä hakemaan roskaruokaa tänään.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Mullaki on pala pizzaa, mut tää on semmoinen paistopisteeltä saatu minipala.

Ikä
38
Kaupunki
Oulu
Maitokaupasta haettu nelosolut maistuu urheilusuorituksen jälkeen huomattavasti paremmalta kuin kolmosolut.
Rappion kierre lähtee nyt tästä. 0,8 tilavuus% enemmän alkomahoolia ja alkoholisoituminen on varmaa.
Näin on, kyllä tohtori tietää. Tosin juuri tämän maitokauppaoluen kohdalla kolmosolut tarjoillaan puolen litran tölkeissä, mutta nelosolut 0,33 litran tölkeissä. Vaikka alkoholitilavuusprosentti nousi tässä tapauksessa kokonaisen yksikön verran (4,5 -> 5,5), niin alkoholin määrä annosta kohden laski . Annoskokohan on aina tölkki, riippumatta tölkin koosta.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Huomenna on burgeripäivä!