• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Jahas, tarttee opetella uus mave-tekniikka kun pääsi sitä hieroon opastuksella.

Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.
Sais joskus edes ykkösen parilla sadalla.

Ikä
38
Kaupunki
Oulu
Jahas, tarttee opetella uus mave-tekniikka kun pääsi sitä hieroon opastuksella.

Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.
Sais joskus edes ykkösen parilla sadalla.
Minäki kokeilin mavea pari päivää sitten. Sarjaa jalat kapealla 30 kilolla. Kokeilin myös päästä sumon aloitusasentoon, mutta nivuset sanoivat, että parempi jättää kyseinen liike nuoremmille ja keskittyä muistelemaan oman kuntoilusaliharjoittelu-uran huippuvuosia 1900-luvun lopulta.

Ikä
24
Runo suoni kukkii näin iltaisin, tässä äsken kirjoittamani runo.

Hiljalleen uinuu pohjola, valkoiseen peitteeseen kääriytynyt.
Metsän valot sammuneet, huhuilee pöllö hiljalleen.
Pieni pakkanen puree kasvojani, hivelee paljaita varpaitani.
Seison laiturilla, edessäni autio järvi jäätynyt.
Takanani pieni hirsimökki, sauna lämmin.
Hiljaisuus, vain tuuli tuivertaa. Unelma, rauhallisuus tuo uinuva pohjola.

Öitä.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Voivoi, 3h kuluttua pitäs mennä sairaalaan kökkimään vuorokaudeksi. Plääh.

Niinpä. Vois alkaa taas tavotteellisesti reenaan. Ainakin tän viikon.
Minä kovasti vielä sen 2sataa yritän vanhoilla päivillä, kissan selällä nostaa. 7,5kg puuttui viime vuonna. Nyt toki joululoman tuoma reenitauko, nyt työt, seuraavan parin kuukauden pari matkaa.. Ja kun tuo naisen räkätauti tarttuu minuun miesflunssana, niin..me o hävitty tää peli, taas.

Maitokaupasta haettu nelosolut maistuu urheilusuorituksen jälkeen huomattavasti paremmalta kuin kolmosolut.
Rappion kierre lähtee nyt tästä. 0,8 tilavuus% enemmän alkomahoolia ja alkoholisoituminen on varmaa.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Hieman tuntuu kropasta se eilinen kuuden tunnin jumppa. Saas nähdä miten kyykky tänään sujuu. Veikkaan: ei hyvin.

SteveBerman

Sisältä kuollut
Yritä TJJ kestää. Jotenkin tiedän tuon tunteen, tässä kökkimisessä on mennyt jo koko kuukausi. Nyt uskalsin karata salille, mutta puhelin on taskussa koko ajan täysillä.

vokot

asiallista keskustelua, Onely
Minäki kokeilin mavea pari päivää sitten. Sarjaa jalat kapealla 30 kilolla. Kokeilin myös päästä sumon aloitusasentoon, mutta nivuset sanoivat, että parempi jättää kyseinen liike nuoremmille ja keskittyä muistelemaan oman kuntoilusaliharjoittelu-uran huippuvuosia 1900-luvun lopulta.
Viimeviikolla 40 kilolla, etellinen kokeiku arviolta syyskuussa, seuraavasta ei tietoa

jos joskus oman painon sais #85

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Mun ystävä on töissä Hartsan päivystyksessä ammattilaisena. Ei käy kateeksi kun olen niitä juttuja kuullut.

Ikä
24
Huomenta, kahvit juotu. Loppupäivä lepuutetaan jalkaa, se joka totesi että hae saikkua oli oikeassa. Maanantaina täytyy mennä näyttämään, ellei just huomiseen mennessä tapahdu ihmeitä. Just siinä sunnuntai illalla. :LOL:

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Kissan perhana on pitäny mua valveilla neljästä kuuteen ja nyt tähänki asti oon nukkunu nii puolikasta unta. Ollaan tapeltu mun tyynystä ja paikoista tässä uudessa jenkkisängyssä. Mokoma ei usko, että sen paikka on edelleen jalkopäässä eikä mun muotoilulla tyynyllä.