• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Voiko naisella olla miesflunssa? :cautious:
Puoliso sairastaa? Mä en oo varmaan koskaan törmännyt naisella miesflunssaan, mutta luulisin, että kyllä se naiseenkin voi tarttua. Itsellä ei ole koskaan ollut. Harmi.
P.s. ostin myös Lidlistä täydellisesti istuvan mekon hintaan 6,99€.
Häh? Lidlistä mekko?! Itselle vai jollekin pikkulapselle? :LOL:
Edit: eiku jaaha siinähän tulikin jo kuva. Siisti!

Sanotaanko, että empiirinen kokemus nyt tuntuisi sanovan, että voi.
En voi sanoa muuta ku että jaksamista sinne. Sinulle siis! Meillä tuon hoitaa perinteisesti mies, se on aina flunssaisena niin äärettömän sairas että kaikesta pitää vaikertaa ja valittaa... enkä jaksa kuunnella sitä sitten _yhtään_. Onneksi pääset sinne töihin karkuun.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Jos tekee töitä erikoissairaanhoidossa niin pitää paikkansa.
Juttelin kahvipöydässä yks pvä yhden terkkulan lääkärin kanssa ja se huokaili samaa mitä me kaikki: kuinka ihmeessä ihmiset jaksavat lähteä tk-päivystykseen istumaan.

Mä jaksaisin jos pääsisi Kirvessyrjään potilaaksi.

No en tiiä kuinka onnea sekään on. Siellä on oikeasti sairaita ihimisiä.
Nojoo totta.
Mä itse kyllä aina iloitsen siitä, jos ei tarvi jäädä miesflunssapotilasta passaamaan kotiin, vaan pääsen töihin. Pahinta on sairastaa yhtä aikaa, koska miehellä on kuulemma aina pahempi tauti ja mä joudun kipeänäkin hoitamaan kaikki asiat. :mad: Parempi vaan päästä töihin sitä karkuun!

Mutta jos itselle tulis miesflunssa...... ai että, siitä pitäis kyllä lypsää kaikki ilo irti :whistle:

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Totta muuten: siitä pitäis ottaa ilo irti. Ota tässä nyt oli irti kun olen talouden ainut täytykasvuinen. Teinellä on turvallinen marista ja olla surkea.

Kaupunki
Pirkanmaa
Jahas, tarttee opetella uus mave-tekniikka kun pääsi sitä hieroon opastuksella.

Mukava kattoo, kun kaveri pelleilee painojen kans. Ei ees kisaa enään ja on 15-20 kg kevyempi, mutta muuten vaan kiskasee kolmosen 220 kilolla.