• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Onneksi tämä nykyään on aika mietoa siihen mitä nämä on olleet. Nyt ei lähinnä huvita lähteä salille. Ei kumminkaan tarvi pidellä päästä kiinni ja yrjötä, niinku joskus lapsena. Tuntuu vain siltä, kuin joku työntäisi kuumaa naskalia silmän taakse.
Oikean vai vasemman silmän taa?
Mulla on aina oikea.

Mullakin helpottanut nyt kun on oikeat lääkkeet. Mutta yhtä helvettiä se joskus silti on jos pääsee yllättämään.
Mutta lapsesta asti olen myös tästä kärsinyt. Vittumainen vaiva.

Ikä
25
Torstai toivoa täynnä, näin sanotaan.
Päivä olkoon pyhitetty hernarin sen kylkeen otan pannarin.

Legendaarisen, maagisen tuon pannarin päälle suussa sulavaisen ihanaisen hillon laitan.

Aiheuttaakseni #lihavanolon, kaupasta nappaan pullon kokista, sen oheen tortun joka nimetty mukaan Johan Ludvig Runebergin.

irtakk

irma
Hyi kauhia, jos on lapsesta asti pitäny migreenistä kärsiä. Mulla on tullu vasta 23-vuotiaana ekan kerran.

Uus joogamatto tuli! Se on ihana ja haisee kumilta.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Hyi kauhia, jos on lapsesta asti pitäny migreenistä kärsiä. Mulla on tullu vasta 23-vuotiaana ekan kerran.
Taisin olla 7. tai 8. vuotias. En ihan tarkkaan muista. Mutta alakoulun ihan ekoilla luokilla.

Ikä
38
On kyllä vetistä kakkaa se migreeni, mulla ollu jokusen kerran niskajumista johtuen. Joskus ehkä parikymppisenä tuli ekan kerran. Ei onneksi okseta, mutta sahalaitaa ja teksteistä ei saa selkoa höystettynä vittumaisella pääkivulla. Seuraavana päivänä jos edes aivastaa, tuntee kyllä päänupissa sen.. Fyssari kertoi yhdellä asiakkaalla olevan suht säännöllisesti kerta viikkoon kohtaus, eikä kuulemma lääkkeistä ole mainitavaa hyötyä hänelle. Mutta nyt, kun fiksasin vuotavan kiertarin liitoksenkin nuohouksen yhteydessä, lähden ns. pelivälineen pesuun.

Kaupunki
Pirkanmaa
Kävin äänestämässä, nimipäiväsankaria.

Aamulehdestä, 18.1.2018
Hänen ei ainakaan auta valittaa mitään mikä liittyy mitenkään politiikkaan. Oikeastaan yhtään mistään.

Äänestin fiiliksellä.
2018-01-18 07.54.42.jpg

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
säännöllisesti kerta viikkoon kohtaus, eikä kuulemma lääkkeistä ole mainitavaa hyötyä hänelle. Mutta nyt, kun fiksasin vuotavan kiertarin liitoksenkin nuohouksen yhteydessä, lähden ns. pelivälineen pesuun.
Itsellä voi olla viikossa useampana päivänä migreeni päällä kuin ei. No, onneksi mulla toimii mömmöt.

Voisi myös lähtä pesemään vehkeet ja ympäröivät alueet.

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Jos posti olisi hoitanut niiden kuljetuksen niin olisivat jo Intiassa. Hoitamassa postin puhelinpalvelua.

Ikä
38
Kaupunki
Oulu
Intissä kun ei oikein ollut ajankulua, niin ymmärrän että laukes helposti.
Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.

Kaupunki
60°59′45″N, 24°27′55″E
Inttiaikana ainut homma, missä aika ei tahtonut kulua, oli vartiossa maastoharjoitusten yhteydessä. Ja siihen liittyen ensimmäisessä harjoituksessa kerrottiin, mitä vartiossa ei saa tehdä: poterossa ei saa vetää käteen.
Minä taisin kerran yhdellä kesäleirillä yövartiossa ollessa varmuuden vuoksi vetää liikkuvat taakse ns. toistuvasti.

Harmittaa se hyttyspaljous vieläkin ujosti...

Ikä
25
Leirien ekat päivät olivat pitkiä, se hösääminen ja kaikki mistä en pidä aikakin kului hitaasti, migreeniä negative yksi vatsatauti leirillä, pari kertaa kuumetta.

Alokas aikana mulla meinas jumittaa kun kuumetta mittasin, olo puolikuollut ja joku kahdella kulmaraudalla varustettu tulee mussuttamaan roikkuvasta paidasta.

Olen toisaalta varustettu lehmän hermoilla, paitsi kipeänä saattaa pinna palaa herkemmin.

Pitäisi maanantaina käydä antamassa ääni.

E. Nyt nukkumaasentoon, maaten. Möyhi tyyny ja varmista. Saa nukkua

Viimeksi muokattu:

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Pikkusieluista porukkaa :whistle: