• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM Hotmail blockannut koko palveluntarjoajan verkon. Jos et saa vahvistusmailia, mailaa mike at pakkotosto.com nimimerkkisi

Off-topic 24h

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Uudenmaan alueella.. Siellähän niitä on kuin sieniä sateella. Riippuu toki vaivasta ja onko esim vakuutusyhtiötä pelissä mukana (ja mikä vakuutusyhtiö).. No jos olisi uhka että jonku etelänpetterin pitäisi minun polvea leikata, niin ensisijaisesti suuntaisin ehkä Jan Lindahlille.

e: pohjolan asiakkaana Olli Savola.
Kiitos!
Vakuutus on joka maksaa kaiken kun sinne vaan soittaa. If vakuuttaa meidän bändin.

Oman talon ortospedet kierrän kaukaa. Tai ainakin sen yhden joku on ihan kokovartalokyrpä.

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
41
Helpolla sinne ei ainakaan pääse, se on varma. Sairaseläke tuli mutta kipupolille en ole päässyt, mielenkiintoista tämä, työkyvytön mutta kivuton. Nyt sitten pamahti tää niska, sinnittelen sinne torstai aamuun raittiina, sitten en tiedä, kun tää syö miestä rotanlailla. Edit. Vittu kun ei osu edes sormet näppäimmille :(

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
Helpolla sinne ei ainakaan pääse, se on varma. Sairaseläke tuli mutta kipupolille en ole päässyt, mielenkiintoista tämä, työkyvytön mutta kivuton. Nyt sitten pamahti tää niska, sinnittelen sinne torstai aamuun raittiina, sitten en tiedä, kun tää syö miestä rotanlailla. Edit. Vittu kun ei osu edes sormet näppäimmille :(
Mullahan ei ole lääketieteen koulutusta. Mutta ihan näin maalaisjärjellä nyt mietin ja kysyn: jos sä omatoimisesti itsesi lääkitset niin miten oletat, että oikeat lääkkeet sinuun tehoaa kun toleranssi varmaan kasvaa. Vähän niin kuin nälkä syödessä.

Kipua ei pidä vähätellä, en sitä tarkoita.

Korjatkaa toki tyhmän ämmä muka järkevää meitiskelya. Mutta mietin vaan.

irtakk

irma
Liikaa fläsää päällä.
Pitää varmaan hankkia lihaksia. Lihavana on kyllä leppoisaa.

Mä luulen, että mun mielipide pohjautuu vahvasti siihen, että en juurikaan kuule pohojalaismurretta enää arjessa. En mä sielläpäin asuessa tainnu tykätä siitä sanasta näin paljon :LOL:
Minä oon koko pienen ikäni inhonnu tuota sanaa. Yks päivä sain itteni kiinni puo-sanan käytöstä ja teki mieli pestä suu saippualla.

Helistö

Tyhmä ämmä
VIP
@ Helistö Mitä tarkoita tässä omatoimisella/oikeilla lääkkeillä?
'Raittiina' viittaa mielestäni siihen, että kyseessä ei ole lääkärin määräämiä tai tarkoituksen mukaisesti käytettyjä lääkkeitä. Tarkemmin et määritellyt millä aiot olla ei raitis.

Kuten sanoin niin kipua ei kenenkään pidä vähätellä.

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
41
'Raittiina' viittaa mielestäni siihen, että kyseessä ei ole lääkärin määräämiä tai tarkoituksen mukaisesti käytettyjä lääkkeitä. Tarkemmin et määritellyt millä aiot olla ei raitis.

Kuten sanoin niin kipua ei kenenkään pidä vähätellä.
Kyllä mä nyt meinasin ihan kirkasta viinaa. Tässä on oltu ilman alkoa kohta tasan vuosi, mutta tän niskan kanssa mennään 1-5min. kerrallaan. Tänään raittiina, huomenna...katotaan huomenna, näillä mennään. Gaba-bentiiniä ja lyricaa kokeilin viime viikolla, ei vaikutusta, tai sitten liian hissu annos. No mut tulihan kokeiltua, tästäkin voin sitten raportoida kirurgia.

Daiina

Blondeista blondein
Ikä
29
Kaupunki
Oulu
Yläkerrassa pantiin nitisevällä sängyllä niin heräsin ihan liian aikaisin siihen. Sitten ehdin nukahtaa uudelleen 10 minuutiksi ja herätys soi. :zzzz:

Samaa mieltä. Mummoni muistan joskus kysyneen, mikä on hauskin paikan nimi. Vastaus oli Puolanka, miettikää nyt, Persnaru.
Hahaha juuri näin :LOL: Mulla oli joskus kirjekaveri Puolangalta! Ai että miten paljon huvia siitä sai revittyä. Meillä myös persilja (perslilja) oli suuri naurun aihe joskus aikoinaan.