O: Versa Gripps

Eli jos jollain on tarpeettomana moiset, niin mulle voipi tarjoilla. Laittakaa vaikka vierasviestiä, niin katotaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Jos ei Suomessa kukaan myy niin tsekkaa Versa Grippsin omat sivut, sieltähän saapi tilattua sitten ainakin. Käy toki kalliimmaksi postikulujen suhteen, mutta voihan tonne lykätä vaikka kimppatilausta. Itellä on noi Classicit (punamustat) ja on kyl pirun hyvät.

Kiitti vinkistä. Kyllä noi varmaan muutaman kuukauden sisään tulee f-tukkuun myyntiin, mutta ei jaksais ootella. Kaikkimullenyt.

Jos on luottokortin omaavia ihmisiä joita tollaset kapineet kiinnoistais niin yv:llä tavottaa, laitetaan kimppatilaus meneen.

Monenlaisia remmejä olen testinyt. Nämä on perustreenissä erittäin hyvät. Jättivetoja tmv en ole vielä kokeillut.

Eli jos jollain on tarpeettomana moiset, niin mulle voipi tarjoilla.

Hitto kun oisinkin huomannu sun kaipailleen tällaisia kun mulla on tuossa olleet yhdet ylimääräiset odottelemassa ostajaa(sovittu kaupat jo aiemmin tutun hepun kans) mut oisin toki myynyt kun ei miehestä ollu kuuluni mitään aikoihin.. Anyways, tuossa se pari-kolme päivää sitten kyseli että onko ne grippsit vielä tallessa ja hän vois ostaa ne pois - Näitähän mä oon hankkinut aina välillä ja sit kaupannu eteenpäin pakkislaisille ja muille tutuille ja kovasti on grippseistä tykätty :)

Kyllä noita saa Suomesta Wellmaxilta. Itse laitoin tilauksen viime pe. Hinta on 50e + postikulut.

Kävitkö liikkeestä tilaamassa vai netistä? Nettisivut on ainakin jonkinlaisen päivityksen kohteena tällä hetkellä. Itse kans kovasti haluaisin versa grippsit...

Itse laiton spostilla tilauksen viime pe ja sain kuittauksen Jutalta samana päivänä. Ehtii tosin lähettämään vasta viikon päästä kun oli just lähdössä Jenkkeihin. No kait tässä vielä hetken pärjää noilla remmeilläkin :). Testasin kaverin Versa Grippsejä viime torstaina ja päätin samalla, että nää lähtee tilaukseen.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Eli periaatteessa voi myös kävellä suoraan Tampereen Wellmaxiin ja tilata tiskiltä. Postikuluilla tarkotat varmaan ihan Suomen taksoja? Täytyy kävästä liikkeessä, jos sieltä kerta saa.

E: vai onkohan niitä liikkeitä ees muualla? :)

Kiitän ja kumarran tästä vihjeestä, koska google ei löydä tuota tuotetta suomalaisilta sivuilta. Pitäskö ottaa varoiks kahdet :puntti: Toivotaan, että Vee-illekin saa omansa!

Hmmmmmm, itse ruvennut kans miettii näiden hankkimista.

Toi valmistajan verkkokauppa on kyllä hölmö, kun kansainväliset tilaukset pitää tehdä lomakkeella ja siihen lykätään vaan kortin tiedot....... sit ne ite laskuttaa sitä korttia tms. Olisivat vaikka pelkän PayPal maksutien tarjonnut ulkomaille, ei paljoa kustanna se.

Wellmax olis kyllä parin sadan metrin päässä, pitäskö käydä kyselee vaiko kylmästi tilata jenkeistä.

Hmmmmmm, itse ruvennut kans miettii näiden hankkimista.

Toi valmistajan verkkokauppa on kyllä hölmö, kun kansainväliset tilaukset pitää tehdä lomakkeella ja siihen lykätään vaan kortin tiedot....... sit ne ite laskuttaa sitä korttia tms. Olisivat vaikka pelkän PayPal maksutien tarjonnut ulkomaille, ei paljoa kustanna se.

Wellmax olis kyllä parin sadan metrin päässä, pitäskö käydä kyselee vaiko kylmästi tilata jenkeistä.

Valmistaja myy noita myös Ebayn kautta, jossa PayPal maksutapana

Valmistaja myy noita myös Ebayn kautta, jossa PayPal maksutapana
Aivan, ok.

Noh, ehdin jo ihan täältä kotimaasta saamaan. :) 59€ sis. postiennakon/postit.

Back
Ylös Bottom