O: Nokia N95 näyttöä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
(Jossei muuten löydy niin kannattaa käydä kyselemässä joltain pienkorjaamoilta, jos niiden kautta saisi tilattua. Tais maksaa 12,1e tuo kun tilasin joskus ja vaihdoin.)

Oman kännykän näyttö meni paskaksi, joten haluaisin siis uuden, jotta ei nyt tarvitse kokonaan uutta ostaa. Elikkä haussa on siis se sisempi näyttö, ei se ulkoinen.

Tarjoukset tänne tai maka.ksh@hotmail.com
Mikä näyttö sulla meni rikki? N95:ssa ei ole kuin yksi näyttö.. Ootko varma tosta mallista?

nokia_n95_zoom.jpg

Tarkoittaa varmasti näyttömodulia? Ja siintä ei ihan 12e selvitä. Jos itse osaat vaihtaa niin googleta "n95 näyttömoduli". 50e hinnoissa liikkuu.

Joo, juuri näyttömodulia tarkotan. Onkohan tuo vaikeata itse vaihtaa? Kun jossain sanottiin että ei ole vaikeata, mutta en sinänsä ole mikään nero näissä tekniikka-asioissa, joten ei tiedä että uskaltaako yrittää. Onkos kellään tietoa paljonko velottavat liikkeessä uudesta näytöstä + työstä?

Nokia huollossa alle 100€. Voin gigantin työkokemuksella kertoa (valehdella). Tarvitset oikean tyyppisen meisselin vaihtamiseen. Näitä voit yleensä tilata samalta sivulta, kuin modulin.

Tarkoittaa varmasti näyttömodulia? Ja siintä ei ihan 12e selvitä. Jos itse osaat vaihtaa niin googleta "n95 näyttömoduli". 50e hinnoissa liikkuu.
N95:ssa ei ole erikseen linssiä näytön päällä, se "näyttömoduuli" on suoraan siinä koskettavissa. 8gb:ssä on linssi.
Joo, juuri näyttömodulia tarkotan. Onkohan tuo vaikeata itse vaihtaa? Kun jossain sanottiin että ei ole vaikeata, mutta en sinänsä ole mikään nero näissä tekniikka-asioissa, joten ei tiedä että uskaltaako yrittää. Onkos kellään tietoa paljonko velottavat liikkeessä uudesta näytöstä + työstä?
Tossa on sulle uus näyttö. Ei ole vaikea vaihtaa yhteensä 4 ruuvia täytyy avata.

Zone-sarja -42%
95:ssa ei ole erikseen linssiä näytön päällä, se "näyttömoduuli" on suoraan siinä koskettavissa. 8gb:ssä on linssi.
Väitinkö, että on?

Kuten minä jo ylhäällä käskin googlettamaan, niin samaan sivuun pääsi. Kiitos vain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom