O: Multiefekti kitaralle!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kitara on kaivettu naftaliinista ja nyt olisi tarvetta multiefektille. Hakusessa olisi monipuolinen, mielellään mahdollisimman kompaktilaite ja ehdottomasti sellainen mistä pystyy soittamaan suoraan kuulokkeisiin ..Boss, Roland, Zoom jne. jne.

Tarjota voit vaikka osoitteeseen : a p a 7 4 @ h o t m a i l . c o m

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En oo myymässä, mutta ite ainakin suosittelisin Line6:n Pocket Podia, mikäli kuulokeliitäntää kaipaat. Iteltä löytyy ja ihan tyytyväinen oon ollu. Tompalta 95e muistaakseni päkki. Tietysti joo, särösoundeissa sais olla enemmän munaa, mutta harvasta transistorivehkeestähän sitä löytyy varsinkaan <100e hintaluokasta

Hmm et ole ensimmäinen joka tota Pocket Podia on mulle nyt kehunut. Googlettelin ja youtubestakin löytyy mielenkiintoista matskua! Vaikuttaisi aika passelilta mun tarpeisiin kaikkine lisämatskuineen ja pc-kytkentöineen ja ohjelmineen.

Zone-sarja -42%
Jos et päädy tohon Pocket Podiin, niin multa löytyis erittäin ei-kompakti Bossin GT-6 tarpeettomana pölyttymässä.. Valmiit saundit ei mitään maailmaa mullistavia, mutta kaverille joka jaksaa twiikata tämä on oiva peli!

Latest posts

Back
Ylös Bottom