Nyt tarvitaan KAIKKIEN apu! pysäytetään Uwe Boll!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Eli homman nimi on seuraava:

Monet teistä on varmasti kuulleet saksalaisesta elokuvaohjaajasta Uwe Bollista. Hänellä on ollut tapana ottaa monia kuuluisia pelejä ja tehdä niistä elokuvia, jotka ovat poikkeuksetta olleet Kamalia, suoraan sanoen raiskauksia näitä pelejä kohtaan. Muutama esimerkki näistä elokuvista on Alone in the dark, House of the dead ja Dungeon Siege.

Uwe Boll on itse luvannut lopettaa elokuvien teon jos tämä vetoomus saavuttaa 1 miljoonan allekirjoituksen määrän.
Tästä löydätte lisää täältä:
http://blog.wired.com/underwire/2008/04/uwe-boll-respon.html

Ja itse vetoomus löytyy täältä:
http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html

Tämä on hyvin pieni vaiva ja minä pyydän teidän kaikkien halukkaiden apua Uwe Bollin pysäyttämiseksi.

Kiitos.

Minkä takia? Suurin osa leffoista on paskaa joka tapauksessa. Jos tiedät kyseisen ohjaajan leffojen olevan paskoja niin älä wareta niitä.

Oi, sieltähän tuli oikeen naseva pilkka heti alkuun... "älä wareta niitä"

No eipä sitä tarvitse sinun tai kenenkään muunkaan "allekirjoittaa". Mutta kyllä se vituttaa ku rahaa meni hukkaan niihin 2 elokuvaan mitkä olen häneltä nähnyt ja HUOM! sen lisäksi että siihen , meni minun pienoiset taskurahani niin saksassa on sellainen laki minkä nojalla elokuvaan sijoitetuista rahoista valtio maksaa 50% takaisin, eli miljoonia on mennyt turhaan paskaan rahaa.

Kaipa se vaan tuntuu väärältä kun peleistä jotka ovat OIKEASTI hyviä tehdään sellaisia kamalia elokuvia mitkä saavat vain miehen vihaiseksi...

Kaipa minä ja ne tuhannet muut ihmiset jotka tuon on "allekirjoittanut" ollaan sitte ihan hirveitä mulkeroita kun tällästä tehään, mut so what, englannissa sanottaisiin.

jos ei kiinnosta ni voi laittaa ignoreen koko threadin ;)

Totta kai kiinnostaa. Mua kiinnostaa nimenomaan se, miten joku jaksaa nähdä vaivaa tuollaisen takia.

1) Miten se oikeasti koskettaa meitä muita jos sakujen valtio hyvittää niiden leffoja?
2) Kuinka monesta pelistä ylipäänsä on saatu hyvä leffa aikaan?
3) Jos toi Uwe Hohnwhatever ei tee sitä leffaa niin eiköhän sen joku muu tee, ja ihan yhtä paskasti
4) Ei voi olla kommentoimatta tuota viimeistä, jos koko Euroopasta löytyy muutama tuhat ihmistä jotka tuon allekirjoittaa, niin mitä se kertoo yleisestä mielipiteestä?

Siis oikeasti, voisin saman tien nimetä sata leffaa jotka kaikki olivat hyvästä aiheesta mutta olivatkin ihan paskoja. Mitä tuo addressi sua enää auttaa? Jos tuo ei mene läpi, niin menetkö katsomaan Uwen seuraavan leffan :lol2:

HeI kaveri armas rakas, tää ei oo niin tärkeä juttu mulle, kuin ilmeisesti luulet. adressi ei ollu mun idea ja siinä on lähemmäs 200 000 "allekirjotusta" jo.

Miuta ei oikeestaan kiinnosta väitellä tästä aiheesta, miksi kysyt? Siksi kun lähes varmasti häviäisin sen. Minä en ois ikinä nähnyt vaivaa tehdä tollasta adressia mutta se nyt on siinä ja minä ja hurjan monet muut käsittääkseni yli ROIMA prosenttia maailman leffakriitikoista pitää tämän Uwe Hohnwhateverin leffoja maailman historian huonoimpien kärkipäässä...

No kuhan kuittailin, älä ota niin vakavasti :D

ps. Mäkin rakastan sua!!1!!111!11

2) Kuinka monesta pelistä ylipäänsä on saatu hyvä leffa aikaan?

No ei niitä nyt varmaan kovin vakavasti tuotantoyhtiöiden isot pamput, sijoittajat yms. enää otakaan kun lähes poikkeuksetta tuotokset ovat olleet sitä itseään. Kuitenkin peleistä saisi kunnon panostuksella (kunnon käsikirjoittajat messiin nyt aivan ensiksi) helvetin hyviä elokuvia.
Mulle kelpais ainakin 3 tunnin eeppinen Fallout-elokuva, ei mitään Michael Bay -tyylistä räjäyttelyä vaan kunnon rujoa ja rupista selviytymistaistelua. Armoa ei anella eikä vankeja oteta. Tai jos otetaan, ne myydään sitten orjiksi. :evil: :kuola:

Hollywood-rainoissa kun nyt on kuitenkin sen luokan rahat kyseessä, on niitä varmaan vähän vaikea saada tällaisiin riskiprojekteihin kuten "älykkäät" videopelielokuvat. Miksi pitäisikään, ostetaan äksönpelin lisenssi => tehdään paska äksönelokuva => ei pärjää arvosteluissa mutta rahoittajat saa omat takaisin ja jonkin verran vielä päälle. Uusin esimerkki tietty Hitman, saa nähdä mitä Max Paynesta sitten tulee.

Minkä takia heti tarvii tulla vittuilemaan jos joku tälläistä nyt mainostaa. Siis tottahan se on että kyseisen ohjaajan tuotokset ovat aivan saatanan huonoja. Mulle se on samantekevää tuleeko uwelta enää leffoja vai ei, huonoja ne on. TOSIN joku jopa kehui Postalia, epäilen että kyseellä oli vain vitsi :)

Vois kai sitä allekirjottaa.

Uwe tekee huonoja elokuvia.

Mutta ei se minulta ole pois. En tunne tarvetta masentua niistä muutamasta menetetystä 90-minuuttisesta.

Adressiin kirjoitin kuitenkin nimen, koska haluan nähdä mitä OIKEASTI tapahtuu jos miljoonan raja menee rikki. Ei kai joku oikeasti luule että Uwe lopettais elokuvien teon.

Hollywoodista tulee 99,99999% elokuvista pelkkää paskaa. Ei siinä yksi saksalainen mitään meinaa. Mieluummin katsoisin jonkun hänen kuvistaan kuin minkä tahansa hollywood-uutuuden. Eipähän ole mitään odotuksia leffan suhteen jolloin saa pettyä. En allekirjoita. Ei ole pakko katsoa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hollywoodista tulee 99,99999% elokuvista pelkkää paskaa. Ei siinä yksi saksalainen mitään meinaa. Mieluummin katsoisin jonkun hänen kuvistaan kuin minkä tahansa hollywood-uutuuden. Eipähän ole mitään odotuksia leffan suhteen jolloin saa pettyä. En allekirjoita. Ei ole pakko katsoa!

Hyvin pitkälle tottahan tuo tosiaan on, mutta se että elokuva maailmassa on esimerkkinä paskoja ohjaajia ei ainakaan paranna tulevien elokuvien laatua, epäilisiin näin. Kuitenkin kehtaisin väittää että reippaat 90 prosenttia niistä hollywoodin paskoista leffoista ei ole lähellekkään niin paskoja kuin Bollin leffat, mutta se on vain minun mielipiteeni.

Maailmassa on monia asioita mihin oikeastaan ei tälläset pienet ihmiset pysty vaikuttamaan, mutta aina joku jaksaa yrittää, mikä on ihan ihailtavaa joissain tapauksissa.

edit. ihan vaan btw. tässä on vielä kerran se Uwen vastaus tohon adressiin... aika settiä täytyy sanoa, vaikka varmasti vähän ehkä loukkaantuikin:
"Look, I'm not a fucking retard like Michael Bay or other people running around in the business or Eli Roth making the same shitty movies over and over again. If you really look at my movies you will see my real genius, and if you go on May 23 on Postal you will see that I deliver a movie what nobody else delivered in the last 10 years, what is way better as all that social critic George Clooney bullshit what you get every fucking weekend. You have to really wake up and you have to see me what I am. I am the only genius in the whole fucking business. Goodbye."

Viimeksi muokattu:
miksi emme pysäyttäisi häntä vain sen takia että haluamme riistää häneltä elokuvien tekemisen ilon ja ylipäätänsä elämänhalun?

Uwe Boll on minusta sen takia huono ohjaaja, että hahmot hänen elokuvissaan jäävät todella ohuiksi, tarina hyppii ja etenee välillä epäjohdonmukaisesti, tunnelma on sekava ja roolitukset menevät pääsääntöisesti päin viddua. Kyllähän Boll meikäläisen mielestä saa elokuvia tehdä, mutta se että hän saa tehdä kohtuu suuria elokuvia varsinkin tietokonepeli brändeistä on väärin, sillä vaikka niihin rahaa syydetään, niin ei se lopputuloksessa näy. Oikeasti kun ihmiset haukkuvat esim. Renny Harlinia, niin Rennyn leffat on kuitenkin paljon taitavemmin ohjattu kuin Bollin.

En varmasti allekirjoita. Maailma tarvitsee omat Ed Woodinsa ja Alan Smitheensä. Ei näissä adresseissa ole mitään järkeä. Jos et tykkää, älä katso. Anna kuitenkin niiden katsoa, jotka näistäkin leffoista pitää.

:D Allekirjoitin.

Criticism

A lot of Boll's movies, especially those based on video games, have been critically panned.[8][9][10][11] As of April 4, 2008, Alone in the Dark, BloodRayne II and House of the Dead appear on the Internet Movie Database's Bottom 100 films list.[12] In a review of Alone in the Dark, Rob Vaux states that the movie should make all other "bad" movie directors feel better in comparison: "'It's okay,' they'll tell themselves, 'I didn't make Alone in the Dark.'"[13] Another reviewer wrote that Alone in the Dark was "so poorly built, so horribly acted and so sloppily stitched together that it's not even at the straight-to-DVD level."[14]

When rumors surfaced that Boll had expressed interest in a Metal Gear Solid movie, and claimed to have been given a script to read, Metal Gear creator Hideo Kojima responded in his audioblog HIDECHAN, "Absolutely not! I don't know why Uwe Boll is even talking about this kind of thing. We've never talked to him. It's impossible that we'd ever do a movie with him."[15]

Blair Erickson, a writer of a treatment for Alone in the Dark, has written a critical account of his experience working with Boll, in which Erickson alleges that Boll stole ideas from prior movies and wanted to add elements to the story that were not true to the tone of the source material. Uwe chose to not use Erickson's script, citing reasons such as it having "not enough car chases."[16]

Boll blames the poor commercial performance of his video game adaptations on his distribution company, Romar, and has filed a lawsuit against them.[17] Boll's films prior to the release of House of the Dead received better reception. The New York Times, for instance, gave Blackwoods a positive review, although overall reactions to the film have been negative.[18]

-wiki

:D Allekirjoitin.
Paskiainen! :curs:

Ei vaan, jos on pienikin pelko siitä että tuo mies saa ohjata Metal Gear Solidin, olen mukana kuin mummo hangessa.

Edit. Ei se saa ohjata sitä, en allekirjoita. Jatkakoon laatutyötään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom