Nyrkkeilysalit Turussa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Muutin hiljattain Turkuun, ja nyt on haussa kaikin puolin pätevä nyrkkeilysali, jossa voisi treenata oman aikataulunsa puitteissa. Tätä ennen olen nyrkkítalkoot hoidellut Helsingin Tarmon salilla, joka on sinänsä loistava lukaali, että sinne voi mennä vetäsemään välinetreenit vaikka aamukahdeksalta. Oma aikataulu on koulun ja töiden takia vähän niin ja näin.

Muutamaa salia oon yritänyt netitse katsastaa, mutta seurojen nettisivuilta ei löydy kun treeniaikataulut, ja ohjatut ryhmätreenit ei oikein natsaa mun elämäntilanteeseen.

Tietääkö siis kukaan moista salia tai kenties ehkä jopa sparriporukkaa joka treenaa aamuisin?

Turun Jyry, nyrkkeilykeskus Boxi ja Kehähait (turun teräs) ovat aktiiviset perinteisen nyrkkeilyn seurat turussa.
Ihan googlettamalla löydät yhteystietoja josta voi tiedustella aikatauluja ym.

Itse en tiedä sellaista salia, enkä edes sparriporukkaa joka treenaisi aamuisin. Itselleni kahdelta alkavat sparrit ovat jo aamua :)

Turus on kai ainakin kolme salia. En tiä onko vielä siellä sali 82:lla tunteja, joskus oli, ja siellä oli siis punttiksen yhteydessä sali joka saattais olla aamuisinkin käytössä. Sali 82:n oli siellä linja-autoaseman lähellä ainakin vielä pari vuotta sitten:) Jyryn treenit on T-talolla vissiin ja sit on joku Alfan paikka vielä, siellä treenaa TuUL. Mutta jos ihan itekses aattelit treenailla niin toi sali 82 vois olla sellanen paikka jota vois selvitellä.

Niin nykyisellä 82'lla on pari kevyempää säkkiä, mutta vanhalla 82'lla johon venla viittasikin on yhä toimiva sali, jossa treenataan kuntonyrkkeilyä, kuntopotkunyrkkeilyä sekä lukkopainia. Tiedustelut treeniajankohdista sekä mahdollisuuksista treenata esim. aamuisin voi kohdistaa 040 – 5473 290 numeroon tai lähettää www.taikari.fi kautta mailia.

Ko. nettisivuilla myös kuvia salista joista saa yleiskuvan varustelusta ym.

No voihan Pyhän Sylvin munasarjat! Elämä on jälleen näyttänyt kuinka hassunkurista se voi tarpeeksi tyhmälle ihmislapselle olla.

Tarkoitan vaan sitä, että kohta koko Turun hieno kaupunki on koluttu läpi ja just oikeanlainen paikka löytyi viidenkymmenen metrin päästä kotitalosta. Meikäläinen nimittäin asustaa siinä Allinkatu ykkösessä....

Tattista Mickey. Voit huhuilla mua sieltä salilta häröilemästä lähiviikkoina, tarjoon bisset.

No nii se oli tosiaan just toi sali 82 jota tarkoitin ja jossa Kari edelleen vetää treenejä. Hienoo! Siellä oon joskus kuntopotkuillu ja kuntonyrkkeily ja oli tosi hyviä treenejä, nykyään asun muualla ja kisaan kyllä mut oon aatellu et pitäs tehä tonnekin retki. Siis missä toi nykyinen sali 82 on?

venla sanoi:
No nii se oli tosiaan just toi sali 82 jota tarkoitin ja jossa Kari edelleen vetää treenejä. Hienoo! Siellä oon joskus kuntopotkuillu ja kuntonyrkkeily ja oli tosi hyviä treenejä, nykyään asun muualla ja kisaan kyllä mut oon aatellu et pitäs tehä tonnekin retki. Siis missä toi nykyinen sali 82 on?

Entisellä saippuatehtaalla.
Ja tosta Hakolastahan oli juttuja lehdissä hiukan aikaa sitten. Mutta koska tuomio ei ole lainvoimanen niin ei siitä sen enempää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Entisellä saippuatehtaalla.
Ja tosta Hakolastahan oli juttuja lehdissä hiukan aikaa sitten. Mutta koska tuomio ei ole lainvoimanen niin ei siitä sen enempää.

No niin... Nyt on tuomio lainvoimainen. Ja kannatti valittaa hovioikeuteen, lisää kakkua tuli neljä kuukautta. Saattaa olla potkunyrkkeilytekniikat linnassa tarpeen.

"Valmentajalle ehdotonta seksuaali- rikoksista

Turun Sanomat

Turun hovioikeus on tuominnut turkulaisen suggestoterapeutin ja itsepuolustusvalmentajan Kari Hakolan, 42, seksuaalirikoksista kahden vuoden ja kahdeksan kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Hakola tuomittiin kahdesta raiskauksesta, pahoinpitelystä, lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, huumausainerikoksesta ja ampuma-aserikoksesta vuonna 2003. Turun käräjäoikeus tuomitsi Hakolan elokuussa 2005 kahden vuoden ja neljän kuukauden vankeuteen ja nyt tuomio koveni neljällä kuukaudella.

Juttua käsiteltiin suljetuin ovin ja siitä julkistettiin vain tuomiolauselma. Siihen liittyvät asiakirjat on julistettu salaisiksi.

Julkaistu 4.11.2006 1:32:32 "

Hakolan todella hyvin vuosia tunteneena ja edelleen läheisenä ystävänä voin kertoa että seksuaalirikollisesta ei ole kysymys.

Seksuaalirikoksiin viittaavissa nimikkeissä ei ole mitään muuta taustalla kuin katkera ex-pano ja ihastunut pikkutyttö. Valitettavasti.

Kyseistä oikeudenkäyntiä läheltä seuranneena voin sanoa menettäneeni uskon Suomen oikeusistuimeen. Ilman mitään konkreettista näyttöä, ilman todistajia (lukuunottamatta asianosaisia) ja ilman mitään todenperäisyyttä viaton mies leimataan, riepotellaan lehdissä ja tuomitaan ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Hurraa oikeusvaltio Suomi.

Kannattanee olla varovainen jokaisen miehen tahollaan ettei suututa yhdenillan juttuja tai seksisuhteissa ihastuneita, kun näköjään naisen kosto voi olla vapaudenmenetys... eikä siihen todistetusti tarvita edes todisteita.

Hakolan todella hyvin vuosia tunteneena ja edelleen läheisenä ystävänä voin kertoa että seksuaalirikollisesta ei ole kysymys.

Seksuaalirikoksiin viittaavissa nimikkeissä ei ole mitään muuta taustalla kuin katkera ex-pano ja ihastunut pikkutyttö. Valitettavasti.

Kyseistä oikeudenkäyntiä läheltä seuranneena voin sanoa menettäneeni uskon Suomen oikeusistuimeen. Ilman mitään konkreettista näyttöä, ilman todistajia (lukuunottamatta asianosaisia) ja ilman mitään todenperäisyyttä viaton mies leimataan, riepotellaan lehdissä ja tuomitaan ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Hurraa oikeusvaltio Suomi.

Kannattanee olla varovainen jokaisen miehen tahollaan ettei suututa yhdenillan juttuja tai seksisuhteissa ihastuneita, kun näköjään naisen kosto voi olla vapaudenmenetys... eikä siihen todistetusti tarvita edes todisteita.

Siis kaksi oikeusastetta ovat kumpikin tehneet kardinaalimunauksen? Kai Taikari hakee muutoslupaa korkeimmasta oikeudesta että saadaan vääryys korjattua?
Kyl ton hovioikeuden tuomion pitää perustua muuhunkin kuin raiskauksesta syyttävän lausuntoon. Sana sanaa vastaan- tapauksissa tuomitaan syytetyn eduksi.
Mutta kun esitutkintapöytäkirjat ja oikeuden pöytäkirjat ovat tuomiolauselmaa lukuunottamatta salaisia, ei kaikkia yksityiskohtia saada koskaan tietää. Ja tälläisissä tapauksissa uskon kyllä hovioikeutta ennemmin kuin syytetyn kaveria.

Merkillinen juttu :( . Hyvin ikävä. Kävin itsekin aikoinani noissa Taikarin reeneissä, täytyy sanoa että kun tästä tapauksesta kuulin niin olin jokseenkin äimänä.

Hakolan vuosikausia tunteneena en jaksa ihan kaikkia syytöksiä sellaisenaan uskoa todeksi. Totuus on, että miehen asema oikeusistunnoissa, jossa vastapuolena aina "viaton" nainen on kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen. Jos nainen haluaa olla jätettyään katkera ja alkaa koston tielle niin eipä ole mukavaa olla miehen housuissa. Jokainen mies joka on lapsestaan eron hetkellä taistellut exänsä kanssa on varmasti huomannut, että se äitsykkä saa olla vaikka kummonen rapajuoppo niin varmasti lapsen vie hyvänkin miehen edestä.

Tällaisia tekosia ei tietenkään puolustella voi jos totta ovat. Ymmärtääkseni naisuhri oli jotain karvan alle 16 vuotias, josta lapseen sekantumisesta syyte. Kyllä niitä samanlaisia tyttöjä pyörii baareissa ja ei sitä ikää aina niin helppo arvioida ole. Huumausaine tuomio tuli kuulemani mukaan diapameista, joita löytyi kotoa ilman reseptiä. Ampuma-aserikos taas ilman lupaa olevasta kaasuaseesta.

Yksi asia kuitenkin on varma, että tuollaiset rikosnimikkeet kun leimana perseeseen saa niin eipä ole tulevaisuudessa mukava töitä haeskella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom