Nyrkkeilypaikan valikointi (Helsinki)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Elikkäs, kesän jälkeen aion aloittaa uuden harrastuksen, eli nyrkkeilyn.
Mutta kysymys on että tietääkö ketään lajin harrastaja mitään hyvää nyrkkeilypaikkaa helsingissä? Katoin googlesta, ja löysin itse vain yhden helsinkiläisen seuran: Viipurin-nyrkkeilijät. Tiedän että helsingistä löytyy muitakin seuroja mutta oon varmaan vain huono googlettaja. Eli jos viittisitte pistää jotain helsinkiläisiä nyrkkeily seura nettisivuja niin oisin kiitollinen. :)
Tai sitten jos joku täällä helsingissä harrastaa ja haluaa vähän tässä threadissä kehua tai miksei haukkuakkin omaa seuraansa niin antaa tulla vain.
Oisi myös kiva tietää että paljon tuollainen harrastus maksaa, ja onko 17-vuotiaana alottaminen liian myöhäistä jos aikoo pärjätä edes jotenkin?
Todennäköisesti jos ei löydy muita seuroja niin menen tuonne viipureihin kun ei kovin pahalta paikalta sekään kuulostanut.

Kiitos.

Tapanilan Erä. Kilparyhmää ja myös kuntoryhmää valmentaa maajoukkueen entinen päävalmentajan Oleg Kornevits.
Tuolla kuntonyrkkeilijätkin saavat varmasti parempaa valmennusta kuin moni aktiivi jossain muussa seurassa.
www.tapenyrkk.com

No kysytään tähän samaan sitten että tietääkö joku lajia harrastava että paljon noi kamat tulee yhteensä suunilleen maksamaan? Hanskojahan on kummiskin muutaman verran erillaisia joita täytyy hankkia, ja sitten shortsit, kypärä, hammas-suojat, ja vaikka mitä. Kysyn vaan sen takia tämmösiä kun ei oikeen oo varaa välttämät. Vaikka nyrkkeilyhän on aika halpa harrastus mut jos on köyhä niin on köyhä.

Ei tosta kustannuspuolesta kannata nyrkkeilyn kohdalla mitään hirveetä ongelmaa itselleen tehdä. Tärkeintä on nyt lähteä sinne nyrkkeilysalille. Alkuun riittää että mukana on omat shortsit ja tossut.

Ja shortsien virkaa voi hoitaa ihan mitkä tahansa urheiluhousut. Leikkaat vaikka sitten vanhoista verkkareista puntit pois ja ne on siinä. Tossuiksi kelpaa aluksi vanhat lenkkitossut, hommaat sitten ne nyrkkeilykengät joskus joulun tienoilla jos vielä kiinnostaa.

Lisää hintahaitareita ja asiaan liittyvää pähkäilyä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=47532

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisiko stadissa jotain salia jossa voisi käydä kesän aikana vaikka ostamalla jonkun kymmenen kerran lipun?
Mieluusti treenit siinä neljän viiva puoli viiden kieppeillä.

Jatkan tähän samaa syssyyn. Suositelkaas aloittelevalle tytölle jotakin kivaa mestaa minne vois suksia ittensä kuntonyrkkeilemään. Ja mieluusti treenit sitten siinä kuuden jälkeen, kun pääsen töistä vähän myöhempään kuin normaali-ihmiset. Sellanen paikka jonne ujo tyttö pääsis purkamaan stressiä :thumbs:
Tuonne Tapanilan Erään laitoin sähköpostia jo, onko muita mestoja joihin mä uskaltaisin mennä? Nyt käyn Espoossa eräällä kuntoklubilla ja siellä ohjaus jää vähemmälle kun on prot ja aloittelijat samassa, oon ihan pihalla perustaktiikoista vaikka pari kuukautta jo käynyt (kerran viikossa). Tarkoitus olis paikkaa vaihtaa sellaseen jossa rahalleen sais vastinetta.

Mii- sanoi:
Jatkan tähän samaa syssyyn. Suositelkaas aloittelevalle tytölle jotakin kivaa mestaa minne vois suksia ittensä kuntonyrkkeilemään. Ja mieluusti treenit sitten siinä kuuden jälkeen, kun pääsen töistä vähän myöhempään kuin normaali-ihmiset. Sellanen paikka jonne ujo tyttö pääsis purkamaan stressiä :thumbs:
Savate Clubilla Sörnäisissä löytyy sekä kuntonyrkkeilyä että Savate formea eli "kuntosavatea" = myös potkut mukana. En ole tuolla (toistaiseksi) itse treenannut, mutta olen kuullut seuraa kehuttavan. Ks. www.savate.com

Mii- sanoi:
Nyt käyn Espoossa eräällä kuntoklubilla ja siellä ohjaus jää vähemmälle kun on prot ja aloittelijat samassa, oon ihan pihalla perustaktiikoista vaikka pari kuukautta jo käynyt (kerran viikossa). Tarkoitus olis paikkaa vaihtaa sellaseen jossa rahalleen sais vastinetta.
Kun menet Erälle aloittelijoiden ryhmään niin opit varmaan tekemään asiat oikein. Alkeisryhmän ja perusryhmän välillä on vielä alkeisjatko tms. ryhmä, jonka tarkoituksena on toimia linkkinä alkeis-ja perusryhmän välillä. Tämä ryhmä tosin on vaan kerran viikossa.

Milloin noi Erän alkeiskurssit alkavat? Kun tuolla sivuilla ei lukenut ollenkaan.. Vai tuleeko tieto sitten vasta syksymmällä? Mulla loppu 10 kerran kortti just kivasti tuol Leppävaaras kesäkuun lopussa jolloin fitbox jää heinäkuuksi tauolle. En enää uusi korttia, kun en koe mitenkään edistyväni. Eilen kävin taas, ja edelleen teen lähes kaiken väärin :D Joko mä olen umpiuuno tai sitten se johtuu henkilökohtaisen ohjauksen puutteesta.

Tässä, kun joskus saan tuon koulun loppuun ja se ei enää iltaisin työllistä, niin vois aloittaa nyrkkeilyn. Aattelin sen olevan vähän polviystävällisempää, kuin tuo aikaisemmin harrastelemani thaipokrailu ja kun sieltä on tuohon polveen vähän vammaa tullut...

Mites noissa seuroissa käy porukkaa? Äkkiseltään vois kuvitella, että olis aika vähän treenaajia ja sitä kautta sparrikavereita?

monella pajalla on niin, että ryhmät on jaettu harrastaja- ja kilparyhmiin. Kilpatoiminta on näistä se, kumpi on käynniss
ä yleensä ympäri vuoden. Näin meilläkin..

Suositut

Back
Ylös Bottom