Nyrkkeilymestari julistettiin aivokuolleeksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NHB
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikävä tapaus, mutta onko joskus aikasemmin ollu puhetta että miehellä ois ollu jonkun näkönen sairaus/leikkaus ennen matsia ? Jos pitää paikkansa niin aika rohkeeta lähtee ton tasoseen tai ylipäätänsä ees matsiin siinä kunnossa. Siinä on avustajilla ja monella muullakin peiliin katsomista. Joku vois viellä varmistaa ketä paremmin tietää että mitkä oli taustat.

Ikävä tapaus, mutta onko joskus aikasemmin ollu puhetta että miehellä ois ollu jonkun näkönen sairaus/leikkaus ennen matsia ? Jos pitää paikkansa niin aika rohkeeta lähtee ton tasoseen tai ylipäätänsä ees matsiin siinä kunnossa. Siinä on avustajilla ja monella muullakin peiliin katsomista. Joku vois viellä varmistaa ketä paremmin tietää että mitkä oli taustat.

Eipä paljon mainintoja tuollaisista sairauksista ja nyrkkeilyssä on hyvin tiukat rajat koska saa otella ja missä kunnossa. Kyllä mä luulen, että ainoa ketä saa katsoa peiliinsä, on nyrkkeilyjä itse, joka etsityy tällaiseen tilanteeseen. Tyrmäys-tyyppinen kamppailulaji nyt vaan aina välillä aiheuttaa tajunnan menetystä. Joskus pidemmäksi aikaa ja joskus lopullisesti. Ei sille voi mitään muuta kuin välttää lajia tai uskoa omaan tuuriin ja suojauksiin tyrmäysten välttämiseksi.

Avustajia tai muita on turha syyttää, ellei halua sitten syyttää koko lajia ylläpitävää massaa, mukaanlukien niin taustavoimat kuin yleisökin. Päinvastoin sanoisin että taustavoimat ja avustajat eivät todellakaan ole toivoneet tälle nyrkkeilijälle turpiin tuloa ja tajuttomuutta - yleisöstä monikin ja on ollut valmis maksamaan sen näkemisestä. Avustajat sen sijaan ovat pyrkineet tukemaan ja auttamaan nyrkkeilijää välttämään tyrmäyksen. Siltikin sen valinnan tekee jokainen nyrkkeilijä ihan itse...

Valitettava tapaus mutta näitä sattuu urheilussa. Toisissa lajeissa enemmän ja toisissa vähemmän.

Toivottavasti tämä ei herätä taas kukkahattutätejä vaatimaan rajoituksia ja kieltoja kamppailulajeille, kuten aikaisemmin on käynyt vastaavissa tapauksissa.

Just luin aamusella netistä.
Kyllä aika vittumaista jos 12 eräsen matsin vikan erän vikoilla sekunneilla kaveri käy maassa ja heti voiton jälkeen menee taju....
Lääkärit oli kai tehny heti jonkun leikkauksen aivoverenvuodon tyrehdyttämiseks ja sen jälkeen se ilmeisesti vajos koomaan...
Surullinen juttu :(

Avustajat sen sijaan ovat pyrkineet tukemaan ja auttamaan nyrkkeilijää välttämään tyrmäyksen. Siltikin sen valinnan tekee jokainen nyrkkeilijä ihan itse...

Jep. Nyrkkeilijän valinta on nosta kehään avustajia siitä on turha syyttää. Ikävä tapaus:(

Onko jossain viteota matsista. Tekstin perusteella aika sisukas äijä ollut kyllä tuo Choi. Tolleen se uusin rocky elokuvakin ois pitänyt lopettaa.

Toivottavasti tämä ei herätä taas kukkahattutätejä vaatimaan rajoituksia ja kieltoja kamppailulajeille, kuten aikaisemmin on käynyt vastaavissa tapauksissa.
Niinpä.. valitettavasti nämä tapaukset tuppaavat herättämään ne ihanat kukkahattutädit.. :jahas: :david:

Koska niin on käynyt ennenkin, kun näitä tapaturmia on uutisoitu näyttävästi. Herättää usein julkisen keskustelun jonkun asian kieltämisestä.
Otsikko muutaman vuoden takaa "Lääkärikansanedustajat kieltäisivät nyrkkeilyn".
Vähän sama kuin Jokelan tapaus herätti vaatimukset käsiaseiden kieltämisestä, vaikka onhan ihmisiä tapettu aseilla jo iät ja ajat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja taitaapi noi ongelmat koskea pelkästään pro-boxausta, amatöörien puolella ei taida olla vastaavia ongelmia?!

Suositut

Back
Ylös Bottom