Nyrkkeilyhanskasi väri?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Juu, eli minkä väriset hanskat teil on? Teki vaa mieli kysyä.
Itel ei oo viel minkään laisia hanskoja ku vast oon alkeiskurssilla ollu 3-kertaa.
Harrastan MMA:ta jossa tietty käytetään grappling hanskoja mutta kertokaa vaan ihan perus nyrkkeilyhanskoista grappling hanskoihin oma värinne. Voi kans kertoo jos niis on jotain kuvioita, ja mielellään minkä merkkiset. Ajattelin alkeiskurssin jälkeen ostaa twinssin kultaset tai sit legenda väri eli punanen.

Itselläni on mustat Twinssin sparri- ja säkkihanskat. Väri ihan sen takia, että kaikki muutkin varusteet ovat mustaa joten täytyyhän nyt kamojen mätsätä keskenään :david:

Heti kun saa pinkkejä niin hommaan sellaiset. Ja pitää olla karvaa siinä kiinnitysnauhassa. Ja kulkuset jotka kilahtaa aina kun lyö käden suoraksi.

Heti kun saa pinkkejä niin hommaan sellaiset. Ja pitää olla karvaa siinä kiinnitysnauhassa. Ja kulkuset jotka kilahtaa aina kun lyö käden suoraksi.

Everlastilta löytyy pinkkejä hanskoja, ei muuta kuin jenkeistä tilaamaan.

Itseltä löytuyy punaiset Everlastin säkkihanskat ja mustat Twinsin sparrihanskat. Ostoslistalla on Twinsin mustavalko-tattoohanskat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä mitä seksuaalista merkitystä hanskojen värillä on, mutta kerrotaan silti. Omistan kahdet mustat fairtexit, 16 oz ja 18 oz. Pienemmillä hakkaan pistareita ja isommilla sparraan.

Punaiset 12 oz ja mustat 10 oz nahka-saket, 16 oz blue cornerit. Sparrissa 10 tai 12oz.16 oz sitten milloin mihinkin,tilanteesta riippuen :)

Siniset Twinsit 16oz ja mustat säkkihanskat. Oisin ottanu mieluummin mustat Twinsit sparrihanskoiks ja myös mustat säärisuojat, mut joutu tyytymää sinisii ku mustia ei ollut mun kokoa. Mutta eipä sillä nyt ole mulle paljon vitunkaan väliä, paitsi pinkkejä en ihan heti ottas:) .

Ehkä värin sijasta kannattaisi keskittyä hanskan muihin ominaisuuksiin esim.:
- suojaa ja tukee omaa kättä
- suojaa vastustajaa riittävästi
- istuu kuin tatti hanurissa
- kestää enemmän kuin viikon

Ehkä värin sijasta kannattaisi keskittyä hanskan muihin ominaisuuksiin esim.:
- suojaa ja tukee omaa kättä
- suojaa vastustajaa riittävästi
- istuu kuin tatti hanurissa
- kestää enemmän kuin viikon

Tottahan se on, mutta halusin vain tietää mielipiteitä että minkä värisistä/näkösistä hanskoista porukka tykkää/käyttää. Toki voi lisätä noita ominaisuuksia sitten kun niistä hanskoistaan kertoo. Mutta tän threadin tarkotus on sinäänsä aika typerä, melkein sama kuin kysyisi lempiväriä. Mutta jotain saattaa tämmönenki asia kiinnostaa kuten minua, että minkä värisiä/näkösiä hanskoja porukka käyttää. :)

Jos suomesta sais semmosia pinkkejä hanskoja jossa ois vaikka sit sydämiä tai jotain kukkasia niin ostaisin heti. Jos joku tietää mistä sais mahdollisimman räikeet/törkeet 16oz tumput niin kertokaa ihmeessä.

Fairtexilla on ainakin jotain pinkkejä ja muita pastellinsävyisiä hanskoja tarjolla. Myös Twinsiltä oon nähnyt pinkkejä ja kultaisia hanskoja. Oikeastaan sellaiset surffishortsi-tyyliset kukkakuvioiset nyrkkeilyhanskat olis tyylikkäät tai käärmeennahkaimitaatio-tumput, kuten Shane Mosleyllä muistaakseni jossain ottelujulisteessa.
Huomaa tästä threadista että jengi käyttää ihan Suomesta saatavia laadukkaita hanskoja treenatessa, ei mitään keinonahkafitness-tumppuja...

Osa tuntuu olevan sitä mieltä että hanskojen värillä ei ole väliä, mitä mieltä olette sitten tästä.
En onnistunut löytämään tutkimusta kokonaisuudessaan, että olisin voinut tarkemmin perehtyä, mutta tuskinpa tuolla värin valitsemisella kovin suurta etua aikaiseksi saadaan :david:
Ainiin ja omat hanskani ovat väriltään punaiset :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom