GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Nutriplussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

Anne P

APhysiques International
Mode
Ajattelin vaan toivotella kaikille kisaan lähtijöille oikein paljon onnea kisaan ja paljon voimia parille viimmeselle viikolle, toivottavasti viimestelytkin sujuu hyvin :thumbs: Itse en pääse valitettavasti edes katsomoon asti, että olispas taas kiva kun joku olis paikalla kameran kans ja pistäs niitä kuvia sitten tännekkin nähtäväksi :) Eli onnea lavalle, olkaa ylpeitä itsestänne ja hymyä vaan ni että suupielet repeää ;)

Mun puolesta kanssa kovasti voimia viimeistelyihin, ja itse koitokseen. (Etenkin tietysti aktiivipalstalaisille, mutta myös teille kaikille taustailijoille ;) )

Toivottavasti pääsen suht keskelle istumaan, jotta saisin räpsäistyä hyviä vertailukuvia, niin päästään kisojen jälkeen taas spekuloimaan.

Monesti muuten parhaita vertailukuvia ja videoita oon saanu sieltä Kultsan nousevasta katsomosta, mutta itse kisassa parhaiten kyllä näkee homman siitä tuomareiden silmän tasolta. Sillä jos istuu siellä kauempana, on vaikea käsittää jotain sijoituksia, koska näkymä on niin erilainen tuomareiden näkymään verrattuna.

Joskus on erikseen mainittu, että ei saisi videokuvata, mutta eipähän kukaan kyllä ole tullut ainakaan toistaiseksi kameraa poistamaankaan.
Ja nykyisinhän kisoista ei taida enää tulla myyntivideota, joten kuvaaminen omaan käyttöön ei senkään puolesta luulisi olevan kiellettyä.

Nii jos siellä saa videokuvata,jota vois muuten kysästä joltain, ja jos joku on kuvaamassa koko kisaa, ni olisin erittäin kiinnostunut filmistä. Kuvatkaa joku oikein hyvä ja kunnollinen filmi,sisältäen kaikki vertailut ni fitnesistä kui kehokisastaki + vaparit, ni tämä tyttö ainaki ostaa, ja kunnon hinnall.
Eli jos joku kuvaa, ni otappa yhteyttä ni makselen kopiosta sitten. :)

Mulla kyllä olisi videokamera ja mielelläni haluaisin kisan nauhalle. Pystyisiköhän joku ottaan selvää, onko kuvaaminen ihan ok. Jos saa kuvata, niin voin raahata kameran mukaan ja jos tulee asiallista jälkeä niin kopioida nauhaa muillekin.

Lilith sanoi:
Mulla kyllä olisi videokamera ja mielelläni haluaisin kisan nauhalle. Pystyisiköhän joku ottaan selvää, onko kuvaaminen ihan ok. Jos saa kuvata, niin voin raahata kameran mukaan ja jos tulee asiallista jälkeä niin kopioida nauhaa muillekin.

En tosta kuvaamisesta osaa sanoa. Mutta mutta jos saa (kyllä kai) niin \o/ täällä on yksi halukas saamaan tuon nauhan.

Odotan innolla jo tuota viikonloppua. Äääh, vielä muutama päivä ja SITTEN :hyper:

Saa kuvata ! ( ainakin ennen on saanut ) Mutta kokemuksesta voin sanoa että nauhasta tulee tosi tummaa jälkeä, ellei pääse ihan lavaan eteen kuvaamaan.

Myös valokuvat kantsii ottaa mahdollisimman läheltä lavaa niin saa kirkkaita ja hyviä kuvia.

Tuo kuvan laatu riippuu varmasti aika paljon kamerasta.
Videot oon kuvannu aina sieltä Kultsan nousevasta katsomosta, lavan korkeydelta ja ihan keskeltä, ja laadukasta ja terävää jälkeä oon saanu. Videokamera on JVC:n digi sellainen.

Ja tavan digikameralla sama juttu, kuvaan Canonin Powershot G2:lla, ja sieltä takaakin saa tosi teräviä ja tarkkoja lähikuvia. Tosin digikameralla kuvatessakin kandeis käyttää jalustaa.

Tuo videokuvaaminen on siinä mielessä ärsyttävää puuhaa, kun jos haluaa kuvata hyvää jälkeä, esim. rajaa vertailut tiukasti yms., niin liian suuri osa omasta huomiosta kiinnittyy siihen kuvaamiseen ja itse "kisajännitys" jää taustalle. Helpoin vaihtoehto ois, että tekis sellasen kompromissi rajauksen, ja antais kameran vaan kuvailla itsekseen. Mutta sitten taas jälkeenpäin sellasta kunnolla kuvattua on ilo katsella.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eli tunkekaa eteen :D Eikös nuo pakkiksen rivit oo suht edessä ? Kurkottaa sieltä koko bändin yli :) Mut siis jos joku kuvaa ja tulee hyvää jälkeä niin sit tänne kans korvausta vastaan! Vuoden 2000 kehon sm stä joku kuvas tosi laadukkaan filmin, että sama äijä jos olet linjoilla ni pistähhän taas kuvaten!

Mäkin otan kameran mukaan.. Olis kyllä kiva, jos sais kuvat hyvin onnistumaan.. Ja olen myös tod. kiinnostunut mahdollisesta videosta..;)

Mulla oli lahdessa digivideokamera mukana, mutta aika harmaata tuli, mutta olttinkin siellä keskivaiheilla aika sivussa, kamera oli silloin tavallinen eikä siinä salamassa ilmeisesti riittänyt tehoa, nyt digikamera, saa nähän miten tällä kertaa ämmän käy.

Minäkin olen menossa yksinään, vähän tylsäähän se on, mutta kun ei satu olla ketään asiasta kiinnostunutta ystävää niin yksin kuljen näissä tapahtumissa...
Oikeastaan se on älyttömän tylsää yksin hortoilla hölmön näköisenä :hyper:

Hei Hyzenthlay ja She Devil, tulkaa ihmeessä Pakkiksen porukan kanssa! Sinne vaan rohkeesti mukaan :) Ainakin messuosastoa varmaan voidaan lähteä akkaporukalla tutkailemaan ;)

She Devil, muistankohan nyt ihan väärin vai olitkos sinä Porvoosta? Mä oon menossa omalla autolla Kultsalle ja jos kyyti ja seura kelpaa niin voitais mennä yhtä matkaa? Paikan päällä oon Pakkiksen riveissä ja sen jälkeen Eatzin kautta kotia kohti.

Jaa tästä tuli muuten mieleen nyt, että tietääkö kukaan saako siellä autoa mihinkään?

Edit. Miten mun ajatukset kulkee jotenkin pätkissä, helvetti. No niin, oon myös sunnuntaina 18.4. menossa autolla Mayorsille niihin ohjattuihin treeneihin, et jos haluut sinne kyydin, sekin onnistuu.

Edit 2. Edelliset siis siinä tapauksessa, että ylipäänsä olet porvoolainen; en tuu hakee sua Oulusta ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom