Nutri Plus Pro Gainer

Moro!

Käväsin kaupassa hakemassa palautusjuoma-aineksia, ja päädyin ostamaan palkkariksi topicin jauhetta, myyjän suosittelemana. Aloittelijana luotin myyjään.

Onko tuote mistään kotoisin? Arvokasta se ainakin oli. Gainer ei välttämättä kyllä kuulosta kovinkaan järkevältä, koska yritän päästä ylimääräisestä eroon..
Annosteluhan tuossa on 75g 4dl:ään vettä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaikki jauheet missä on proteiini-hiilihydraatti - suhde 1:1 on parasta.

FAST Muscle + tai NUTRI PLUS ProGainer ovat tosi hyviä tuotteita, ja nimeen omaan ihanteellisia palautukseen.

Pro Gainerissa yksi desi on 50g, eli voit laske itse siitä. Hiilihydraatteja sun ei tarvitse treenin jälkeen pelätä, koska treenin jälkeen sä tarvitset hiilihydraatteja, eli älä pelkää ottaa tuotetta treenin jälkeen, vaikka yrität päästä turhasta rasvasta eroon

Ihminen pystyy vastaanottamaan kerralla 20g-30g proteiinia kerralla. Voi ottaa reilusti enemmän !kovan! treenin jälkeen.

Sanoisin, että... pistät palautukseen puolitoista desiä jauhetta, ehkä hiiiitusen vähemmän.

MEV sanoi:

FAST Muscle + tai NUTRI PLUS ProGainer ovat tosi hyviä tuotteita, ja nimeen omaan ihanteellisia palautukseen.

Pro Gainerissa yksi desi on 50g, eli voit laske itse siitä. Hiilihydraatteja sun ei tarvitse treenin jälkeen pelätä, koska treenin jälkeen sä tarvitset hiilihydraatteja, eli älä pelkää ottaa tuotetta treenin jälkeen, vaikka yrität päästä turhasta rasvasta eroon

Ihminen pystyy vastaanottamaan kerralla 20g-30g proteiinia kerralla. Voi ottaa reilusti enemmän !kovan! treenin jälkeen.

Sanoisin, että... pistät palautukseen puolitoista desiä jauhetta, ehkä hiiiitusen vähemmän.
sepä hyvä kun sen joku noin tarkasti tietää :jahas:

MEV sanoi:
Ihminen pystyy vastaanottamaan kerralla 20g-30g proteiinia kerralla.
Toi on muuten sitten niin :anssi: kun vaan voi :anssi: olla..........Käys lukaseen mitä expertit on asiasta mieltä, siellä tosta asiasta joskus keskusteltiin ja johan sen terve järki sanoo, ettei asia ihan noin voi olla.
Vai väitätkö, että MEVin (176-177cm) elimistö pystyy vastaanottamaan saman määrän protua mitä esim. Markus Ruhlin :rock:

MEV sanoi:

Hyviä ohjeiita Meviltä!

Jatkossa voit kyllä säästää rahua ostamalla proteiinijauhon ja malton erikseen ja sekoittamalla itse. Tuosta määrästä, jonka pystyy kerralla vastaanottamaan, on ollut pakkiksella paljon puhetta. Itse uskon, että 50-60 g valkuaista on sopiva kerta-annos (ainakin jos olet 100 -kiloinen). Eli koolla on osuutta asiaan. Palkkarissa riittänee tuo 30g vaikka itse vedin off-seasonilla aina 50g.

pienokainen sanoi:
Mutta pääpointtiin kaikki kuitenki yhtyy? Eli jauhe on hyvälaatusta ja sopivaa itselleni? (185cm/88kg)
On ihan pätevä jauho, kaikki tarvittava siitä löytyy. Toki parempiakin on saatavilla ja vielä edullisemmin, mutta ei toi tosiaan huonoa ole. Jos vaan mausta tykkää, mun makuun noi on kyllä :urjo:
En oikein hiffaa mikä tosta tuotteesta tekee gainerin :rolleyes: No voihan sen nimetä miten kukin valmistaja haluaa

MEV sanoi:

:lol2: :lol2:

Ensin sä sanot, että ihminen ei pysty vastaanottamaan kerralla kuin 20-30 g (mikä on paskapuhetta, kuten täälläkin jo todettu) ja sitte perään väität että kovan treenin jälkeen voi vetää reilusti enemmänkin. :david:

Tylerd voisitko mainita esimerkkejä ni tietää ens kerralla kysellä.. Tuo pikkupussi ei varmaan kestä kuin vajaan kuukauden.

pienokainen sanoi:
Tylerd voisitko mainita esimerkkejä ni tietää ens kerralla kysellä.. Tuo pikkupussi ei varmaan kestä kuin vajaan kuukauden.

Sähän voit tilaa täältä pakkiselta vaikka FAST:n muscle+ ei oo mun mielestä mitään hirveen kallista tavaraa. Tota mansikkana ni jo on nannaa :kuola:

pienokainen sanoi:
En oikein ilkeä lähteä täällä mainostamaan, mutta jos ihan suoraan sanotaan niin noi jauhot kannattaa sotkea itse eikä ostaa noita valmiita sekoituksia.
Esim. Pakkiksen kaupasta saa seuraavia:
-Fastin Glutamiinia 19,90 / 250g
-Fastin Kreatiinia 12,90 / 300g
-Fastin Maltoa 6,10 / 1kg
-Fastin Hera80 17,90 / 900g

Noista saat sotkettua täysin samanlaisen sekoituksen mitä siinä Pro Gainerissa on ja takuulla tulee halvemmaksi, ei oikein riitä älli nyt lähteä laskemaan tarkkaa hintaa ym.

Fastin nettisivuilta löytyi:
Palautumispaketti 2,9 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO

Hintaa tolle mällille kertyy 29e eli 10e/kg ja tohon voit sitten lisätä kreatiinin ja glutamiinin ja niistä noi pienet pakkauskoot riittää komeesti ja niistä jää vielä ylikin jos kumpaakin laitat 5grammaa......

Mutta kukin tavallaan, toiset ei jaksa sekoitella vaan maksaa hieman extraa ja ostaa valmiiksi sekoitettuja jauhoja.

No nii on..

Tulipas sitte reenin jälkee maistettua tätä timangia.. Olipahan järkyttävän makusta.. Ei näemmä "suklaa" sytytä. Ens kerralla mansikkaa tai maustamatonta..

pienokainen sanoi:
No nii on..

Tulipas sitte reenin jälkee maistettua tätä timangia.. Olipahan järkyttävän makusta.. Ei näemmä "suklaa" sytytä. Ens kerralla mansikkaa tai maustamatonta..

Niihin makuihin tottuu nopeeta. Tosin jotkut suklaanmakuiset pulverit on aivan järkyttävän keinotekoisen makuisia

..........öööööm.........................................ööööhhh....

En quotaa kaikkia, mutta tuota:

Kyllä, on halvempaa ostaa prode ja hiilari erikseen.

Kyllä, on ""paska"" puhetta, että kroppa ei voisi vastaan ottaa kuin 20g-30g kerralla.

Kyllä, treenin jälkeen, varsinkin pakkotoisto/inhottava polte- treenin jälkeen voi ottaa enemmän, koska silloin elimistö on "anna sitä perkeleen ravintoa" tilassa.

Kyllä, ota offseasonilla palautukseen ihan miten paljon otatkin sitten, ihan sama mulle. Enemmän järkeä olisi yleissti ottaen siinä (ei sinun bulkissa), että syö paljon "pienempiä" aterioita päivän mittaan, ja yhden isomman aterian, sen palkkarin heti treenin jälkeen.

Kyllä, kannattaa selittää jotenkuten tarkasti kun kerran kyseessä on henkilö kuka ei tiedä palautusjuomista mitään, ja käyttäisi jauheita annostuksen mukaan tietämättä mitään omasta kulutuksesta.

Mutta, kun kerran ei saa antaa mitään neuvoja tietämättömälle asiasta, mistä itse tiedän jotain, niin antaa olla... menen sitten väittelemään douping osiolle lääkeaineista mistä en taas tiedä mitään, parempi?

pienokainen sanoi:
No nii on..

Ööh, kannattaa unohtaa koko nutriplus jos hyvää makua haluat... väärä merkki siihen puuhaan
nimim: kaikkia makuja testannut ja kaikki on menny koiralle :D Se ainakin tykkäs..

Juu ei maku se pääasia ole, kyllä tuon juotua saa. Itselleni onkin tällähetkellä se sopivan annostuksen, tietysti aineksien, löytäminen kaikkein tärkeintä. Ikinä aiemmin kun en ole minkäänlaisia lisäravinteita käyttänyt.

btw. Ilmeisesti pienet vatsanväänteet on normaaleja vatsan reaktioita alussa? Suurinpiirtein tunteroinen juomisen jälkeen nimittäin alkoi melkoinen polte..

MEV sanoi:

Pikemminki 200-300 grammaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom