Nuorkauppakamarilaisia?

Liittynyt
28.2.2009
Viestejä
2 046
Löytyykö foorumilta nuorkauppakamarilaisia? Onko jäsenyydestä ollut hyötyä? Millaista toiminta on ollut käytännössä? Aikaa vievää? Rahaa vievää? Onko käytännössä ok liittyä muidenkin bisnesmiesten, kuin yrittäjien?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus aikoinaan kysyttiin mukaan. Pienen keskutelun jälkeen sain mielikuvan, että siellä kävellään pikkutakit lepattaen ja puhutaan typeriä. Kyllä niissä viikottaisissa kokouksissa vissiin olis suotavaa käydä.

Hyödyistä sain käsityksen, että lähinnä yrittäjille voi olla hytyä. Palkansaaja (kuten minä) lähinnä hukkaisi aikaa.

Jos mä nyt suoraan sanon, niin palkansaajan näkökulmasta tuo kuulosti ihan idiootin hommalta. Lesotellaan menemään ja leikitään pisnismiestä.

Toivottavasti joku tulee ja korjaa mun ennakkokäsitykset ja -luulot
 
Touhuhan on lähinnä keskinäistä selkääntaputettelua ja rehvastelua. Kyllä sieltä hengenheimolaisensa löytää jos esim Sarasvuo on suurimpia sankareita.
 
Verkostoituminen kai tuossa idea? Tietty voi ensin miettiä kenen kanssa haluaa verkostoitua, mutta ei siitä sen enempää.

edit: tsekkasin googlesta ja tuohan alkoi kuulostaa varsin hölmöläisten hommalta :lol2:

Uskomme, että

usko Jumalaan antaa ihmisen elämälle merkitystä ja sisältöä;
 
hahaha, ei vittu tota videoo.. noi pari sliipattuu pukujätkää :face::face:
Ennen pitäny tota ihan jännänä ideana, mut toi video muutti sit senkin fiiliksen =)
 
Voisi liittyä tuonne ja myydä niille jotain "kuinka tienaan miljoonan" kirjasta. Just oikea target grouppi, joka tulee paikalle vieläpä ihan omasta halustaan ja omalla kustannuksella.
 
Tästä ketjusta tulikin sitten yhtä suurta komediaa... nyt ei kellään löydy munaa myöntää kuuluvansa porukkaan, kun on alustettu näin tyrmäävällä linjalla keskutelut.
 
Tästä ketjusta tulikin sitten yhtä suurta komediaa... nyt ei kellään löydy munaa myöntää kuuluvansa porukkaan, kun on alustettu näin tyrmäävällä linjalla keskutelut.

Meininki on juurikin samanlaista kuin tuosta videosta voisi päätellä. Mutta mene ihmeessä itse tsekkaamaan mitä pidät. Kyllä sinne aina yksi myyntitykki mukaan mahtuu tsemppailemaan ja menestymään muiden sekaan.
 
Verkostoituminen kai tuossa idea? Tietty voi ensin miettiä kenen kanssa haluaa verkostoitua, mutta ei siitä sen enempää.

edit: tsekkasin googlesta ja tuohan alkoi kuulostaa varsin hölmöläisten hommalta :lol2:
Siinä ensimmäinen syy miksi ei kiinnosta liittyä. Muuttaisivat edes tuon näkemyksen nykypäivään.
 
Kaverin analyysi porukasta:

"Tuollainen hymyilevien hassuttelijoiden pursiseura. Arvot ja idea ovat kohdallaan... olihan se Hitler Jugend'kin loppujen lopuksi sellaista positiivista yhdessä tekemistä, jossa kehitettiin yhteiskuntaa ja johtajuutta tulevaisuuden turvaamiseksi."
 
Back
Ylös Bottom