Nummirock 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
20. Nummirock järjestetään tänä vuonna 23.-24.6. Mukana ovat tällä hetkellä seuraavat bändit:

Amorphis
Deicide
Diablo
Hypocrisy
Marduk
Mokoma
The Duskfall
Timo Rautiainen
Verjnuarmu

Oho, ois näköjään oikeesti kunnon mättöä tuolla tiedossa. pitääpä harkita..

edit: 500. posti, wau.

Mä oon ollu Nummessa viimeksi vuonna -97. Oiskohan aika mennä uudestaan? Se oli rauhan vuosi :haart: .

Oikeesti toivois jotain perinteisempää ja kevyempää ulkomaista. Olis kiva käydä kattoos pari bändiä, ettei tarvi leirintäalueella koko juhannusta olla :D

Ultimecia sanoi:
Mä oon ollu Nummessa viimeksi vuonna -97. Oiskohan aika mennä uudestaan? Se oli rauhan vuosi :haart: .
Nummi -97:haart: Ikimuistoista oli varsinkin kun scootterin jamppa joutui tunnistamattomien lentävien esineiden kohteeksi:D

Kakku sanoi:
Nummi -97:haart: Ikimuistoista oli varsinkin kun scootterin jamppa joutui tunnistamattomien lentävien esineiden kohteeksi:D

:lol2: Ja siitä huolimatta sinne on joka vuosi pakko buukata joku käsittämätön listahittituubayhtye.

Ne oli hyvät festarit. Paitsi että joku pölli mun lompakon tokana iltana ja meni vähän kolehdin keruuksi se loppuaika, meni nimittäin junalippukin siinä samassa. Pääsin kotiin kumminkin.

Tiedä muuten johtuuko tosta Scooterin lasi-ufo-kohtaamisesta vai mistä, mutta kaikki tietämäni henkilöt jotka ovat Nummessa käyneet muistelevat juuri vuotta -97 erityisellä lämmöllä :D .

...paitsi varmaankin se heppu, jonka teltan katosta joku leikkasi suikaleen koska oli hävittänyt rannekkeensa ja teltta oli ihan saman värinen. Olin yhden kerran vieressä todistamassa, että läpi meni, mutta se ei selvinnyt miksi se suikale piti katosta leikata; humalaisen logiikkaa?

Ultimecia sanoi:
Tiedä muuten johtuuko tosta Scooterin lasi-ufo-kohtaamisesta vai mistä, mutta kaikki tietämäni henkilöt jotka ovat Nummessa käyneet muistelevat juuri vuotta -97 erityisellä lämmöllä :D .

Heh, en tiedä mutta tuo on totta :) Meikälle '97 oli eka juhannus nummirockissa, sittemmin niitä on tullu 3 lisää. Ittellä on seinälläkin tuon vuoden nummirockjuliste, silloinhan siälä oli Scooterin lisäksi mm. mahtava metallibändi nimeltä Alexia :D Tosin mulla toi kesä oli muutenkin melkoinen summer of love, tulin täysi-ikäiseksi, sain ajokortin, keväällä olin alkanu seurustelemaan uskomattoman kauniin tyttelin kanssa, ja muistaakseni tuo kesä oli kuumin kymmeniin vuosiin tms...Those were the days.

Ihan ok bändit, Deicide ja Marduk kiinnostaa kovastikin... MUTTA, kuinka paljosta lyödään vetoa että Deicide vielä peruuttaa jostain Bentonin über-typerästä syystä. :)

Oijjoijjoi, pemalautajurkele!

Nummirock on koonnut itsensä parin surkean vuoden jälkeen, tuo on totta että on PALJON paremmat bändit kuin Tuskassa.
Siellähän nyt pyörii nuo samat joka vuosi...

Deicide, Marduk, Hypocrisy! Näistähän maksaa vaikka mitä, jotta pääsee katsomaan. Sehän nyt on varma ettei noita kaikkia näe mutta toi Deicide on kyllä niin kova setti että melkein MUST mennä kattoon!

Myös Kreator lisätty esiintyjälistaan.

Back
Ylös Bottom