Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HC76 sanoi:Nonni! PALJON kovempaa settiä kun Tuskassa. Fak!
Pitäskö raahautua taas tuonne monen vuoden tauon jälkeen? ;)

Nummi -97:haart: Ikimuistoista oli varsinkin kun scootterin jamppa joutui tunnistamattomien lentävien esineiden kohteeksi:DUltimecia sanoi:Mä oon ollu Nummessa viimeksi vuonna -97. Oiskohan aika mennä uudestaan? Se oli rauhan vuosi :haart: .
Kakku sanoi:Nummi -97:haart: Ikimuistoista oli varsinkin kun scootterin jamppa joutui tunnistamattomien lentävien esineiden kohteeksi:D
Ultimecia sanoi:Tiedä muuten johtuuko tosta Scooterin lasi-ufo-kohtaamisesta vai mistä, mutta kaikki tietämäni henkilöt jotka ovat Nummessa käyneet muistelevat juuri vuotta -97 erityisellä lämmöllä :D .
Meikälle '97 oli eka juhannus nummirockissa, sittemmin niitä on tullu 3 lisää. Ittellä on seinälläkin tuon vuoden nummirockjuliste, silloinhan siälä oli Scooterin lisäksi mm. mahtava metallibändi nimeltä Alexia :D Tosin mulla toi kesä oli muutenkin melkoinen summer of love, tulin täysi-ikäiseksi, sain ajokortin, keväällä olin alkanu seurustelemaan uskomattoman kauniin tyttelin kanssa, ja muistaakseni tuo kesä oli kuumin kymmeniin vuosiin tms...Those were the days.Frederik sanoi:Deicide peruutti...yllätys. Tilalle Gorefest.