Notkea Rotta: Kontula - Koh Phangan all night long

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Sumu

Virallisesti oikeassa
Mode
Pian on taas kaikille Rotta-faneille luvassa uutta kivaa:

notkearotta_kontula_jne_iso.jpg

Kyseinen kiekko ilmestii 24.10.2007 ja levyjulkkaribileet pidetään 27.10.2007 Tavastialla.

Muutama uuden levyn biisi löytyy myspacesta osoitteesta http://www.myspace.com/notkearotta ja täytyy todeta että ainakin Pattaya Pomppii meikäläisen tajuntaan kuin 16kg hienosäätöleka takaraivoon. Pakko vielä muutama viikko riutua ja odotella, tosin onneksi pitkä odotus palkitaan kohta.

:rock:

tässä biisilista vielä kokonaisuudessaan:

1. Täältä tullaan Bangkok
2. Mielenterveyden timpuri
3. Pattaya pomppii
4. Mä fanitan fakkia
5. Sadistiset fabiot
6. Pakaroiden planetaario
7. Pamppua jakaukseen
8. Vitun pulteissa
9. Lomalla
10. Hipat
11. Lämmin kalkkuna
12. Mulkio halkio selkiö
13. Virtapiirijatkot / kääntöpiirikatkot

tuo pattaya pomppii on kyllä päräyttävä ralli. odotan hiessä

Mä luulin että toi Raptori-tyyli oli pois muodista. Pitäis varmaan seurata myös vähän noita vähemmän itseään kiinnostavia musiikkityylejä.

Mä oon ymmärtäny, ettei nää ota itteään kovin vakavasti. Taustat ja lyriikat, samoin kuin rytmitys kuulostavat mun korvaan erehdyttävästi Raptori-vaikutteisilta tossa Pattaya pomppii -biisissä. Tosin en oo perehtynyt tuotantoon tuota yhtä kappaletta enempää.

Mä oon ymmärtäny, ettei nää ota itteään kovin vakavasti. Taustat ja lyriikat, samoin kuin rytmitys kuulostavat mun korvaan erehdyttävästi Raptori-vaikutteisilta tossa Pattaya pomppii -biisissä. Tosin en oo perehtynyt tuotantoon tuota yhtä kappaletta enempää.

Koko Rotta-saada sai alkunsa tuosta "Pöhinää" lohkaisusta ja on siitä lähtien edennyt tarinamaisesti tuohon 24.10 ilmestyvään neljänteen levyyn. Ja totta sekin että ei tuo orkesteri itseään kovin vakavasti ota, tiettyä huumoripainotteista tarinaräppiä ja meteliä tuo toki on. Jotenkin vaan raptoriin vertaaminen tuntuu ontuvalta, en tiedä miksi. Rotalla on kuitenkin joku oma juju ja sitä ei muilla ole.

Rotan maailma avautuu varmasti huomattavasti paremmin kun alkaa kuunnella tuotantoa alusta asti ja tuntee edes jonkin verran Itä-Helsinkiä ja siihen liittyvieä klisheitä ja totuuksia.

MAAILMA ON ROTTA!!

Raptori tuli heti mullakin mieleen!

Tällanen pimpelipom-poppi on ehkä kaukaisin mahdollinen vastine hyvälle musiikille mitä tiedän. :D Raptori oli kyllä joskus hauska.

Vaikken muuten lajityypin ylin ystävä olekaan, arvostan suunnattomasti oikeaa suomenkielistä intonaatiota. Tätä kärsii kuunnella ihan toisella tasolla kuin takatavunvenyttäjä-tekojenkkighettourpoja.

Sadistisia fabioita on hoilattu täällä muutama päivä ihan parisuhdeaktiviteettina.

Vaikken muuten lajityypin ylin ystävä olekaan, arvostan suunnattomasti oikeaa suomenkielistä intonaatiota. Tätä kärsii kuunnella ihan toisella tasolla kuin takatavunvenyttäjä-tekojenkkighettourpoja.

Juurikin näin. Huolimatta taustoista ja juttujen sanallisesta sisällöstä, voisin sanoa että Rotta & Rautis ovat oikeasti verbaalisesti lahjakkaita ja älykkäitä jätkiä ja sen kyllä kuulee koko tuotannosta.

Ja voisin jopa sanoa että Rotta-meininki on kehittynyt musiikillisesti jokaisella levyllä vaikka jokainen kiekko on ollut omaan asiaansa nähden hyvää shittiä. Panokset piippuun, pöhinät pönttöön toimii edelleen vaikka kyseinen levy on biiteiltään täysin eri tasoa kuin uudemmat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juurikin näin. Huolimatta taustoista ja juttujen sanallisesta sisällöstä, voisin sanoa että Rotta & Rautis ovat oikeasti verbaalisesti lahjakkaita ja älykkäitä jätkiä ja sen kyllä kuulee koko tuotannosta.

Ja voisin jopa sanoa että Rotta-meininki on kehittynyt musiikillisesti jokaisella levyllä vaikka jokainen kiekko on ollut omaan asiaansa nähden hyvää shittiä. Panokset piippuun, pöhinät pönttöön toimii edelleen vaikka kyseinen levy on biiteiltään täysin eri tasoa kuin uudemmat.

Ja kun mukana on muutama muu härö alter ego niin tarinoista saadaan aika muhevia.

Hyvää settiä ja supisuomalaista verbaaliakrobatiaa parhaimmillaan.Ois kiva tietää, mistä on kiekon nimi tullut. Edu Kehäkettunen taitaa kuulua samaan sarjaan, ja hauskaa on.:thumbs:

Eiköhän tuon kiekon nimeen vaikuta aika paljon tarina kokonaisuudessaan.. ensin koluttiin itää, sen jälkeen seikkailtiin kaupungin vauhdissa, palattiin takaisin itään ja nyt sitten laajennetaan reviiriä pallon toiselle puolelle...

Siistiä, meitsi odottaa kyllä levyä innolla! Ja kaikki, joille Rotta uppoaa, mutta ei ole keikalla käynyt, muistaa mennä sitten levynjulkkareille! Livenä nimittäin rokkaa siihen malliin, että ei toista..:dance:

hyvää rottamatskua taas tää lätty.

varsin kesäisiin thaikkutunnelmiin pääsee levyä kuunnellessa.
pari skipattavaa biisiä mutta kokonaisuutena varsin kova

Mäkin arvostan Motörheadia erityisesti Lemmyn älykkyyden takia. Ehkä tässä on jotain hauskaa varsinkin jos on Itä-Helsingistä, mutta musiikillisesti täyttä paskaa. Jos tätä nyt musiikkina yleensä voidaan arvioida.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom