Northern Kings: metallin Hell Divo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja normi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs hevikansaa hemmotellaan oikein urakalla. J.Ahola , Marco Hietala, Tony Kakko ja J-P Leppäluoto ovat päättäneet siis yhteistuumin tehdä cover albumin 80- luvun hiteistä. Nyt pyörii jo radio-rockilla "we dont need another hero" niminen kipale. Loput kappaleista pitäisi tulla julkisuuteen 24.10 ilmestyvällä levyllä.

Mielenkiinnolla odotellaan. Toivottavasti pakkiksellakin on porukkaa innostunut tästä levystä.

Tuossa linkki jos ette ole kuulleet :
http://www.youtube.com/watch?v=jcde7RtLCmA

Ja införmäätiötä:

http://www.v2.fi/uutiset/viihde/730/Northern-Kings--metallin-Hell-Divo/

No en nyt tiedä tuosta hemmottelusta. Mä en tajua näitä versio-levyjä, menee samaan kategoriaan gregorian-hoilotus- ja panhuilulevyjen kanssa. Jos haluan kuunnella kasaria, kehtaan ihan hyvin kuunnella alkuperäisessä muodossaan, ei sitä tarvitse miksikään "heviksi" naamioida.

Mutta samapa tuo jos kerran ostajia löytyy. Itselleni tämä "hevi on hei kaikkien juttu" ei oikein kolahda.

Ei uppoa ainakaan tämä ensimmäinen lohkaisu, ei sitten yhtään. Saatanan sekavaa kuunneltavaa. Täytyy kuunnella vielä muita, mutta tämän perusteella ei ainakaan tarvitse levyä ostaa ja radiokanavakin taitaa vaihtua, kun tämä kajahtaa ilmoille.

no aika kökkö tuo we don't need another hero,tosin j-p vetää hyvin.mutta mä en voi sietää tony kakkoa

No en nyt tiedä tuosta hemmottelusta. Mä en tajua näitä versio-levyjä, menee samaan kategoriaan gregorian-hoilotus- ja panhuilulevyjen kanssa. Jos haluan kuunnella kasaria, kehtaan ihan hyvin kuunnella alkuperäisessä muodossaan, ei sitä tarvitse miksikään "heviksi" naamioida.

Mutta samapa tuo jos kerran ostajia löytyy. Itselleni tämä "hevi on hei kaikkien juttu" ei oikein kolahda.
juurikin näin

Tullut muutaman kerran radiosta ko. veisu kuultua ja meinasi tällä miehellä ainaskin tulla tippa vehkeen päähän. Hyvähyvä:rock: Hevi on ihquu:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom