Norther keikkailee

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
25.2. - Kuopio – Henry's Pub
10.3. - Helsinki – Tavastia
24.3. - Turku - Palatsi

Lisää keikkoja:
10.3. - Kuus-Nolla - Seinäjoki
13.4. - Eastermaster - Tampere

Pro-Pain sanoi:
Lisää keikkoja: 10.3. - Kuus-Nolla - Seinäjoki

Huono homma tuo, kun samana iltana on kaupungissa yhteiskeikalla Mokoma&Diablo. Toki olisi mahtava jos juhlat alkaisivat tuolla Postivarikolla ennemmin, että pääsisi sieltä jatkoille 6-0:llaan todistamaan Northeria, mutta taitaa olla toiveajattelua.

Off-topik: Tiedäkkö lewd (tai joku muu) että onko tonne postiautovarikolle ikärajaa? Olis ihan kiva päästä tonne mokoma-diablo keikalle muttaku oon vasta 17, perse vieköön :offtopic:

O_O !

Northerin helsingin keikalle -> \,,/:rolleyes:\,,/

Mikä on ku ei palatsin sivuilla tosta keikasta oo mitään mainintaa, siellä sanotaan että 24.3 esiintyy joku ihmeen äänivalli mach 2 ja TBA. Onko keikka kenties peruttu. Jos ei ni hyvällä mahdollisuudella toi on ikärajaton tai K-16 keikka ni sinne sitte :rock:

Pro-Pain, mistä nämä keikka tiedot repäisit. Palatsissa yleensä esiintyy jotain pilipali bändejä kuten finch, negative jne. ja hyvin harvoin jos koskaan mitään teräsbetonia rajumpaa ja norther on kuitenkin kova nimi ja turusta löytyy varmaan ties miten monta parempaa keikka paikkaa (olettaen). Meni usko siihen että norther tulisi, mutta jos tulee niin :rock:

Päivitetty keikkalista:
25.02.2006 Henry's Pub, Kuopio
09.03.2006 Tavastia Klubi, Hki
10.03.2006 Kuus-Nolla, Seinäjoki
24.03.2006 Palatsi, Tku
13.04.2006 Eastermaster, Tre

Lähde: http://www.norther.net/en/gigs/

Uskotaan, tosin palatsin sivulla tuota keikkaa ei näy. Vai olenko sokea. Olen ihan ummikko näissä keikka jutuissa joten kysyn että mistä tonne saa lippuja millon ja mitä maksaa. Pakko päästä siis aivan, pakko. Tulee olemaan mun eka metalli keikka, hyvä että pysyn housuissani:rock: .

Olihan se tuolla palatsin sivuilla kokoajan, mä olin vaan vajaatietoinen. Se äänivalli mikä siellä lukee on metalli festari, joka kestää 3 päivää ja norther esiintyy 24.3 ihan kuten Pro-Pain ilmoittikin. Päivä pelastettu. Mitähän muita siellä esiintyy. Viime vuonna oli kuulemma ollu ainaki Stamina, jos se tulis uudestaa ni huhhuh. Onkohan tolla tapahtumalla omaa web-sivua, viimekertaisella oli ainaki ollu.

Erkki-setä sanoi:
Off-topik: Tiedäkkö lewd (tai joku muu) että onko tonne postiautovarikolle ikärajaa?

Ei ole tietoa, eikä Rytmikorjaamon sivut vielä sitä kerro, mutta toivoa vielä saattaa olla, koska myös alaikäisille tarkoitettuja keikkoja (anniskelualue rajattu) siellä järjestetään. Muutenkin helvetin iso plussa Suomen rock-citylle tuo tuhat henkeä vetävä klubitila, joka on Tavastiaakin suurempi ja mikä huomattavinta - Lordi mahtuu vetämään siellä täysimittaisen shown, jota ei muualla suomen klubeista voi :rock::D

20.1. - Nivala, Tuiskula
09.2. - Mikkeli, Night Vaakuna
03.3. - Helsinki, Gloria

Back
Ylös Bottom