Norjan vuoret

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime kesän norjan reissulta muutama hassu kuva. Harmi, kun on niin huono kamera. Pitää ostaa uusi kamera ja lähteä ens kesänä uudestaan. Mahtavat on maisemat Jäämeren rannalla. Jos ei ole kesällä muuta tekemistä, niin autoileen Norjaan. :)

Liitteet

• pakkis.webp
    pakkis.webp
    60,2 KB · Katsottu: 495
  • pakkis2.webp
    pakkis2.webp
    14,1 KB · Katsottu: 481
  • pakkis3.webp
    pakkis3.webp
    46,2 KB · Katsottu: 972
  • pakkis4.webp
    pakkis4.webp
    45,9 KB · Katsottu: 1 928
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Samat aatokset ensikesäks mulla eli kuvamaan pohjois norjaan...
Jalusta pitäis ostaa uusi ja joku laajakulmazoomi...
Hienot on tuolla maisemat ja toivottavasti ei bensiinin hinta nouse nykyisestään ensikesälle tai jää väliin... :(

nää on kyllä hienoja kuvia. varsinkin kun on niin tutun näköisiä maisemia ku on tullu tuollapäin reissattua. varsinkin toi viimenen kuva jossa näkyy oi mökki on tosi tutun näkönen :)

kaiveli82 sanoi:
Samat aatokset ensikesäks mulla eli kuvamaan pohjois norjaan...
Jalusta pitäis ostaa uusi ja joku laajakulmazoomi...
Hienot on tuolla maisemat ja toivottavasti ei bensiinin hinta nouse nykyisestään ensikesälle tai jää väliin... :(

Osta kiinteä laajakulma kakkula, ovat parempia kuin saman hintaluokan laajakulma zoomit.

Zone-sarja -42%
Komeita maisemia, vielä kun ois sulla ollut laitteisto kunnossa niin olisit voinut tahkoa todella upeita maisemakuvia. Hienoja ovat kyllä nämäkin!

grumby sanoi:
Osta kiinteä laajakulma kakkula, ovat parempia kuin saman hintaluokan laajakulma zoomit.
Esim. 17-40/4 laatu on mulle tarpeeksi hyvä joten kiinteää en osta ainakaan ensimmäitteeks...
Valovoimallakaan ei niin suurta merkitystä ole maisemakakkulassa... :)
Tosin tuohon 40+ sitten kaipaisin jonkun laadukkaan lasin olisko sitte lyhyt telezoomi tai joku kiinteä 50 tai 85... :)

Back
Ylös Bottom