Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tiedän ettei ole terveellistä eikä pitkäaikaista mutta kertokaas te viisaammat, että kuinka paljon voin 2 viikossa laihduttaa maximissaan? Pituutta 165 ja painoa 90 paikkeilla.:hyvä:
Mä ainakin laihdun heti, jos vähennän hiilareita ruokavaliosta. Eli pastat,leivät,riisit yms pois ja paljon kasviksia lihaa ja rasvaa. Tosin pitkässä juoksussa tuo ruokavalio ei varmaan oo kauheen terveellinen ja ainakin mulla tulee ällö olo siitä lihan ja rasvan määrästä. GI-dietti sen sijaan rokkaa vaikka ihan vakituisessakin käytössä :thumbs:
Aloitin toissapäivänä painonpudotuksen. Pituutta on 180 cm ja vaaka näytti 92,5 eli suorastaan säälittävää! Noin 6 vuotta sitten treenasin tosi paljon ja silloin oli painoa joku 70 kg. Katotaan kuinka lähtee sujumaan. Ennen aamiaista pyöräilen about 6 km ja töiden jälkeen teen 1,5 h kävelylenkkejä. Syön aamiasena muutaman kananmunan ja leivän, päivälliseksi aivan normi ruoan. Illalla en syö enää mitään. Lisäksi teen vatsoja ja punnerruksia aamusin ja aina kun vain ehtii. Tarkoitus on pudottaa painoa parikymmentä kiloa ennen syyskuuta.. Kokemusta painonpudotuksesta on treeniajoilta mutta kyllähän se nyt vituttaa kun on päästänyt itsensä aivan rapakuntoon!
Eikös tuo juuri ole terveellisin ruokavalio? Kaikillehan tosin esim. viljatuotteet eivät aiheuta ongelmia. Emmä tiiä?
Sama homma täällä. Jokaisen dietin jälkeen ja treenivuoden olen kyllä huomannut, että kroppa alkaa pikku hiljaa sietämään enemmän ja enemmän hiilareita. Siinä missä viime vuonna 250g hiilaria aiheutti treenipäivinä ihan kiitettävän nestepöhön jne, ei aiheuta nyt niin paljoa kuin silloin. Tietenkin pikku hiljaa kroppa tulee herkemmäksi insuliinille.ojr sanoi:Mulla saa liiat hiilarit ainaki turvottavan olon aikaan.
Hassua et jos ton kokosilla äijillä tulis pöhöä, kun ite syön ton verra hiilaria about joka päivä, eikä mitään pöhöä ole. Ja olen alle 60 kiloinen.Sama homma täällä. Jokaisen dietin jälkeen ja treenivuoden olen kyllä huomannut, että kroppa alkaa pikku hiljaa sietämään enemmän ja enemmän hiilareita. Siinä missä viime vuonna 250g hiilaria aiheutti treenipäivinä ihan kiitettävän nestepöhön jne, ei aiheuta nyt niin paljoa kuin silloin. Tietenkin pikku hiljaa kroppa tulee herkemmäksi insuliinille.