Noidannuolen jälkeinen skolioosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin.

Eilen istuessani tietokoneella vaihdoin asentoa ja yhtäkkiä iski alaselkään järkyttävä noidannuoli. Kävely ei onnistunut, piti saatana kusta pulloon. Tänään kävely onnistui jotenkin, mutta peilistä kun katsoin itseäni huomasin että ranka on hemmetti ihan vinossa.

Pitänee varata aika tohtorille ja kuvauksiin, mutta mitä helvettiä? Miten tuo on edes mahdollista? Aikaisemmin en ole huomannut minkäänlaisia vinoutumia.

Vielä enemmän vituttaa se, että pidin jo salilta taukoa viikon verran kipeän ranteen takia, viikon kerkesin treenaamaan ja nyt tämä.

perkele :wall:

Toivottavasti, olihan syksyllä kutsuntoja edeltävä lääkärintarkastus jossa tarkistettiin rangan suoruus eikä ollut mitään poikkeavaa.

EDIT: alaselkäähän myös vihloo oikealta puolelta, eikä se tunnu olevan missään lihaksessa vaan itse rangassa

Elä huoli. Tuo on ihan normaalia noidannuolen yhteydessä. (Outoa jos on eka kerta noin, jos kerran noidannuoli on muuten tuttu juttu.)
Selkä toimii noin, kun ruoto ottaa itseensä, lihakset vetävät kramppiin vain suojatakseen rankaa.
Mulla on kolmesti ollut noidannuoli, ja joka kerralla selkä on ollut todella pahasti kipuskolioosissa. Pikkuhiljaa se on sitten oiennut ensin sivusuunnassa ja sen jälkeen sitten olen voinut suoristaa selän myös siten etten ole etukenossa.
Relaksanteilla voit ehkä nopeuttaa, ehkä et. Vaan kyllä se siitä.

Itellä oli joka kerralla lääkäriltä ohje jumpata niin paljon kuin kivuiltani kykenin. Joten sen salitauonkaan ei ton takia tarvii olla pitkä. Mäkin kävin lääkärillä vain hakemassa saikkua kun istumatyötä teen ja se taas ei oikein onnistunut.

Jees, nykyään ei ole kipuja ollenkaan ja selkä toimii normaalisti, tuli kyykättyäkin 215kg muutama päivä takaperin :) pari viikkoa siinä meni että kaikki kivut lähti

Latest posts

Back
Ylös Bottom