Nivunen kipeä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dove
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Joo eli mulla meni noin puoltoista viikkoa sitten vasen nivunen kipeäksi eikä kipu ole vielä laskenut muuta kuin levossa.se taisi jossain koripallo reeneissä vähän revähtää mutta oon sen jälkeen käyny juoksemassa ja reenaamassa se kestää sen alkulämmittelyn 30minsaa ja sit alkaa kipua tuntumaan varsinkin sivuttais liikkeissä ja hypyissä että oisiko kellään mitään hyvää hoito ohjetta tähän ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dove sanoi:
Joo eli mulla meni noin puoltoista viikkoa sitten vasen nivunen kipeäksi eikä kipu ole vielä laskenut muuta kuin levossa.se taisi jossain koripallo reeneissä vähän revähtää mutta oon sen jälkeen käyny juoksemassa ja reenaamassa se kestää sen alkulämmittelyn 30minsaa ja sit alkaa kipua tuntumaan varsinkin sivuttais liikkeissä ja hypyissä että oisiko kellään mitään hyvää hoito ohjetta tähän ?

Nyt pitäs jo hälyytyskellojen soida. Olis pitänyt soida jo kauan sitten. Eli lääkäriin mars. Yhtään tätä palstaa väheksymättä kehoitan sinua menemään jonkun asiantuntijan pakeille ja jättää täältä tulevat neuvot vähemmälle huomiolle, tätä mun neuvoa lukuunottamatta :D (joku urheiluvammoista tietävä ammattilainen olis hyvä auttamaan).

Pertti 123 sanoi:
Eli lääkäriin mars.

Nämä asiat opitaan aina kantapään kautta (kokemusta on). Koriksen kautta on vielä lisenssi (vakuutus) joten ei mitään muttia vaan mies pajalle. Lepoa ne tod. näk. aluksi suosittelee jos ei nivunen ole ihan paskana, mutta voit sanoa koutsille hyvällä omalla tunnolla, että lääkäri määräsi. Kipeänä ei harjoitella paitsi venäjällä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom