Nivelien paukkuminen kovaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko mitenkään haitallista, jos nivelet pamahtelee, mutta ei aiheuta kipua? Itellä välillä kyynärpäät, jotenkin pamahtaa parempaan asentoon, yleensä ojentajatreenin jälkeisenä päivänä, tai muuten vaan. Onko toi merkki jostain nivelien löysyydestä tms.?

Mulla paukkuu ja rutisee oikeastaan joka paikka. Kyynärpäät, polvet, olkapäät, lavat, alaselkä, niska, rinta (?), nilkat, sormet, lonkka... Kiropraktikko väitti ettei haittaa mitään ja että menee iän myötä ohi, mutta en oikein usko että tuo kovin terveellistäkään on.

Ei haittaa, jos ei satu. Jänteet on kireällä, jolloin ne napsahtaa kun niveliä liikuttaa.
Esim. itse polvilumpio ei napsu.

Edit: tai jos napsuu niin sitten asiat on huonosti.

Joka paikka poksuu... Välillä jengi kattoo kyllä :wtf: kun tekee atg-kyykkyä ja polvet poksuu niin että sali kaikuu:rolleyes:

Polveen sattuu välillä, mutta kun alaselkä rutisee tai lonkka paukahtaa kunnolla niin seuraa semmonen euforinen tunne:david:

Nivelien paukkumisen yleisin syy on se, että sinne väliin kertyy ilmaa ja poksahtaa kun pääsee pois.. itellä kans paukkuu millon mikäkin paikka, mut eipä oo koskaan kipua tuottanu!

Sama homma täällä että kyynärpäät on paukkunut aina. Olen kokeillut hoitona kaikkia hainrustoja ja mitä näitä nyt on...Pitkällä käytöllä saattaa olla pieni positiivinen vaikutus. Haittaa erityisen paljon ojentajapunnerruksissa tuo paukkuminen, kun pakko yrittää hakea sellaisia liikeeratoja joissa ei pamahda. Varmaan ojentajat kasvanu epäluonnollisella tavalla kun ei liikeradatkaan ole normaaleja :)

Nyttemmin kun oon juonut 10 kuppia kahvia päivässä ja kaikkien öljyjen ja pillerien vetäminen on jäänyt pois, niin kyllä paukkuu taas iloisesti ku muromainoksessa.

Polveen sattuu välillä, mutta kun alaselkä rutisee tai lonkka paukahtaa kunnolla niin seuraa semmonen euforinen tunne:david:
Sama :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nivelien paukkumisen yleisin syy on se, että sinne väliin kertyy ilmaa ja poksahtaa kun pääsee pois.. itellä kans paukkuu millon mikäkin paikka, mut eipä oo koskaan kipua tuottanu!

Mistä sitä ilmaa sinne ilmestyy? Taitaa olla asia aika huonosti, jos ilma kiertää kehossa muuallakin kuin keuhkoissa.

Oikea syy on alipaine. vrt imukuppi.

mulla on kanssa noi lonkat aika kiusalliset kun ne on pakko naksauttaa kun sille päälle sattuu muuten ei voi olla. niskojen naksauttaminen on aika kamala tapa josta tarttis kyllä päästä eroon. samaten sormet ja varpaat. joskus vaaan tulee se naksautuksen tunne.

Mistä sitä ilmaa sinne ilmestyy? Taitaa olla asia aika huonosti, jos ilma kiertää kehossa muuallakin kuin keuhkoissa.

Oikea syy on alipaine. vrt imukuppi.

Tuokin on varmasti hyvin totta.. Ton ilman kertymisen on sanonu meiän opettaja(urheiluhieroja,akupunktio,trigger ym. 18vuotta alalla). siks päättelin et se vois pitää paikkansa, mut kaikki on mahdollista!

Back
Ylös Bottom