Nivelet naksuu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aamu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Oon nostellu puntteja n.6-7 vuotta kohtuuraskaillakin painoilla, kuitenkin kiinnittäen paljon huomiota tekniikkaan. Nyt viimeisen vuoden aikana oon huomannu että esim. olkapäät ja selkä on alkanu "napsumaan". Mitään kipuja siitä ei aiheudu, mutta arveluttaa että onko se merkki kulumista tms. Onkohan mistään jumppailusta tai jonkin tuotteen käytöstä apua nivelten naksumiseen?

Mulla taas naksuu polvet ja nilkat, esim. hyppiessä ja jalkaprässissä... Omasta mielestäni naksuminen alkoi vasta kun aloin käymään useammin kuntosalilla, mutta on kyllä jonkin verran aina naksunu. Olen kyllä kuullut ettei naksuminen vaarallista ole jos kipua ei tunnu.

Mulla on kans naksunu aina. Naksuu lähinnä olka- ja kyynerpäät ja joskus ranteet ja selkä. Oon ite kuullu et naksuminen ei haittaa jos ei satu, mut et se usein alkaa sattua myöhemmin. En kyl tie onko joku legenda.

Mulla naksuu/rutisee ranteet ja oikeestaan kyynärvarsikin, kun heilutan/kierrän rannetta. Joku sano, että saattais olla merkki jännetuppitulehduksesta?? Tosin voihan ne naksua muuten vaan. Ja sitten on niitä satunnaisia naksahduksia, mutta nuo ranteet kummastuttaa. Tätä kyllä tapahtui jo ennen kuin rupesin käymään salilla aktiivisesti.

Oon ite kuullu et naksuminen ei haittaa jos ei satu, mut et se usein alkaa sattua myöhemmin. En kyl tie onko joku legenda.

Mulle mun fysioteraupeutti sano että niin kauan ku ei satu on asia kunnossa. Tosin se kuunteli mun naksumiset :D Naksun siis kanssa, olkapäät ja selkä eniten. Polvet naksuu kanssa ja niissä sit tuntuuki kipua. Tän vuoksi en voi esim tehä jalkaprässii.

Minulla naksuu sitä vastoin polvet, ranteet ja joskus nilkat :D
Toinen polvi tähystetty n. 10 vuotta sitten ja nyt se on lähestulkoon samanlainen kuin en missään leikkauksessa olis ollutkaan :curs: Mutta kestää kyllä kurissa liikunnalla ja nimenomaan salilla treenaamisella. En tosin voi jatkuvasti kyykätä vaan vaihtelen sitä ja prässiä. Jostain syystä prässi ei niin paljon käy polveen.

Mulla taas alkoi prässä kipeyttään polvea, niin nyt sitten askelkyykätään ja ankarasti... plääh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom