nine inch nails

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

SIC-

VIP
Eli kohtahan julkaistaan Nine inch Nailssin uus levy With Teeth ja vaikuttaa tosi lupaavalta näin ensi kuuntelulta. Varsinkin Only ja Line begins to blur vaikuttavat tosi hyviltä.

Ja eikös tämä bändi tuukki provinssi rockkiin?

On kyllä helmi bändi..hyviä biisejä o we're in this together now,piggy, a warm place, hurt...ja nin & manson - down in the park. Noi tuli ekaaks mieleen. Tarvii hakee toi levy.

Tätä uutta Nine Inch Nailsia odotan innolla. Olen kuullut vasta The Hand That Feeds-kappaleen ja sen perusteella kyseessä on taattua NIN laatua. Pyrin kuitenkin välttämään uusien kappaleiden kuulemista ennen kuin levy tulee ulos. Parhaimmillaan levyt on aina, kun ne kuulee freshinä.

Sen viikon mitä siitä on kun With Teeth nettiin vuosi olen sitä lähes taukoamatta kuunnellut, ja koko ajan vaan paranee. Huonoja biisejä ei ole juurikaan mukaan mahtunut, ainoastaan kappaleiden Love is not enough - Every day is exactly the same - With teeth -putki on hiukka tylsä. Muuten levy on kerrassaan mahtava. Eikä muuten ole vastaan tullut vielä yhtään bändiä joka osaa lopettaa levyn herra Reznorin lailla, siksi mahtava on levyn lopetuspari Beside you in time - Right where it belongs. Levylle täydet :5:

Perkele kun saisi jostain järkevästi tilattua sen DualDisc -version, taitaa olla kuitenkin vain amerikan mantereen herkkua eikä sieltä asti jaksa alkaa tilailemaan. Pitänee tyytyä euroopan tarjontaan. Provinssin keikkaa odotellessa sitten vain (damn kun soittavat siellä teltassa, nyt joutuu vissiin jo ihan tosissaan tappelemaan paikasta auringossa, todnäk suht fanaattinen fanilauma sinne on ahtautumassa).

Itse olen hiukan pettynyt tuotokseen. Muutama hyvä biisi löytyy, mutta eipä NIN paljoa ole pystynyt uudistumaan. Tuo The Hand That Feeds -sinkkukin on kyllä aika perus poppibiisi.

Sepsis sanoi:
Itse olen hiukan pettynyt tuotokseen. Muutama hyvä biisi löytyy, mutta eipä NIN paljoa ole pystynyt uudistumaan. Tuo The Hand That Feeds -sinkkukin on kyllä aika perus poppibiisi.

Musiikki on makuasia, mutta koita kuunnella vähän enemmän ;) Itsestänikin ekan kuuntelukerran jälkeen tämä oli vähän tylsä, mutta sitten se avautui ja nyt tämä on musta paras levy mitä olen kuullu piiiiitkään aikaan.

Back
Ylös Bottom