Nilkassa kipua kävellessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu eli jos vetäisen 1km+ pituisen lenkin, olkoot sitten kävellen tai juosten, tulee nilkan taipeen kohdalle suht laajalle alueelle äkillistä kipua, joka paikottain estää jopa kokonaan kävelyn. Vanha vamma on juu, jolloin nilkasta lähti luusta pieni pala pois ( kooltaan huimat 1mmx3mm ), mutta fysio ei osannut sanoa, että mikäs siinä nyt on. Osaakos täällä joku sanoa?

Itellä on kanssa hieman nilkkavaivaa, laitan siis tänne kun en kehtaa tehdä uutta ketjua.

Eli seuraavasta kuvasta näkee noi paikat joihin koskee, tai oikeestaan vihloo. http://img215.imageshack.us/img215/7601/nilkat.jpg
1-kohdassa vihlonta tuntuu kantapäässä, siis ihan tuossa takana. Vihloo prkleesti kun sitä painelee, kävellessäkin vihloo silloin tällöin. Joskus koskee heti aamusta kun nousee ylös, joskus ei lainkaan. Joskus kipu häviää kun nilkkaa rasittaa, joskus se pahenee.:confused: Kipukohta on varmaan siinä missä jänne yhdistyy tonne kantapäähän, ehkä vähän alempana.
2-kohdassa lähinnä tuntuu vain painellessa.

Oon tehny salitreeninä 1-jakoista jo aikas pitkään, eli kyykkyä ym on tullut tehtyä 3x viikossa. Lenkkeilemään en oo pystyny pitkään aikaan, eli toi kipu on ollu jo varmaan puol vuotta. Johtuuko tää ihan (liika)rasituksesta, vai venyttelyn puutteesta, vai kenties huonoista kengistä? Eipä siihen mitään iskuja muistaakseni ole tullu:rolleyes:

No varsinainen kysymys sitten että pitääkö yksinkertaisesti pitää taukoa (kokonaan?:() treenistä? Jos muilla on ollu vastaavia vaivoja niin olis kiva kuulla:) Ja joo, ehkä olis vaan helpointa lampsia fysiolle...

Mulla sit ilmeni tänään taas uus vaiva. Kantapäässä pirun kovaa pistävää kipua. Joku wnblekuri nyt tänne meitä vähemmän osaavia auttamaan.

Oisko viilis sulla sama ongelma ku mulla ^

ootko ikinä käyny kuvauttamassa tuota jalkaa sitten tuon vammautumisen jälkeen? minulle kävi näet niin että kävelin paljon ja jalassa on aiemmin ollu kipuja ja vammoja jne.. mutta sitten iski kanssa se että sillä jalalla ei tod kävelty ei eteen ei taakse ja paljastui että jalkapöydässä on ylimääräsiä luita.. että tuli mieleeni että oisko tuo kohta sinun jalassa jotenkin sitten "luutunut hassusti"? josta lähti se palanen? että se sitten osaltaan estää kivun muodossa tuota liikuskelua.. ja putkahtelee sitten sillontällön esiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom